مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف برگزار گردید

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان با حضور سه تن از اساتید برجسته دانشکده های هوا و فضا، کامپیوتر و عمران دانشگاه صنعتی شریف، دانشجویان و دکتر سلک غفاری ریاست دانشگاه، مراسم گرامی داشت هفته پژوهش در پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف برگزار گردید

عصر پنجشنبه 28 آذر، سالن مینو پردیس دانشگاه شریف کیش میزبان دانشجویان پرشور و اساتید به نام رشته های مختلف بود.

دکتر سلک غفاری در این مراسم با ذکر تاریخچه ای از فعالیت 15 ساله پردیس بین الملل کیش این دانشگاه، از جذب دانشجویان خارجی اطلاع داد.

وی برگزاری ماراتن برنامه نویسی هکاهلث 2019 در حوزه سلامت را رویداد مهمی دانست که در اردیبهشت ماه امسال در این دانشگاه برگزار شده است.

سلک غفاری همچنین از برگزاری رویداد هکاتوریسم 2020 در بهمن امسال اطلاع داد.

دکتر خوئی، معاونت آموزشی پژوهشی و مدیر بین الملل دانشگاه نیز به ارائه آمار دقیق و تفکیک شده از دانشجویان و شرایط فارغ التحصیلان این دانشگاه پرداخت. بر اساس این آمار تا به امروز دانشجویان مقطع کارشناسی 20 درصد، کارشناسی ارشد 77 درصد و دکترا 3 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه را تشکیل می دهند.

دکتر علیرضا اجلالی از دانشکده مهندسی کامپیوتر نیز در ادامه درزمینهٔ خلاقیت در مهندسی و تحقیق، دکتر محسن قائمیان از دانشکده عمران درزمینهٔ دودکش های شهری و دکتر سید علی کرد خیلی از دانشکده هوا و فضا درباره مواد مرکب و کامپوزیت به ارائه مطلب پرداختند.

در خاتمه این مراسم از اساتید و مقالات برتر تجلیل به عمل آمد. همچنین دانشجویان و اساتید در مراسمی جشن باستانی شب یلدا را پاس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 145

به "مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید