مسمومیت 6 اصفهانی با قرص برنج

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از مسمومیت 5 مرد و یک زن اصفهانی با قرص برنج در 7 ماهه سال جاری خبر داد.

مسمومیت 6 اصفهانی با قرص برنج

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی سلیمانپور با اعلام این خبر، اظهار کرد: در 7 ماهه سال جاری آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشخیص علت مرگ مسمومیت با قرص برنج، 6 نفر بوده که نسبت به مسمومیت 14 نفر در مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی گفت: متوفیان مسمومیت با قرص برنج در سال جاری 5 مرد و 1 زن هستند، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 2 زن و 12 مرد بودند.

کاهش آمار مراجعین به دلیل نزاع در هفت ماهه سال جاری

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان اصفهان، مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه در 7 ماهه سال جاری تعداد 25 هزار و 449 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل معادل 10.2 درصد کاهش یافته و این در حالی است که مراجعان به دلیل نزاع 35 درصد از حجم مراجعان معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان را تشکیل می دهند.

وی گفت: از کل مراجعان نزاع تعداد 8 هزار و 791 نفر زن و 16 هزار و 658 نفر مرد بوده اند.

سلیمانپور یادآور شد: در مدت مشابه سال قبل 28 هزار و 339 نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که 9 هزار و 820 نفر زن و 18 هزار و 519 نفر مرد بودند.

افزایش آمار فوت ناشی از حوادث کار در هفت ماهه سال جاری

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین با اعلام اینکه در 7 ماهه سال جاری تعداد 62 نفر (همگی مرد) به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان مورد معاینه قرار گرفتند، گفت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 50نفر (همگی مرد) افزایش داشته است.

به گفته وی، بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1992

به "مسمومیت 6 اصفهانی با قرص برنج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسمومیت 6 اصفهانی با قرص برنج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید