مصطفوی: اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، بگویند ما برای سلامتی بازی کنیم

به گزارش هدا بلاگ، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: انگار قوانینی که ما از فوتبال می شناسیم، با قوانینی که داوران در زمین اجرا می نمایند، متفاوت است.

مصطفوی: اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، بگویند ما برای سلامتی بازی کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، صالح مصطفوی پس از رجحان یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در بازی معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم ما از ابتدا سوار و مسلط بر بازی بود. با تدابیر مجیدی کنترل بازی را در اختیار داشتیم و فرصت های زیادی ایجاد کردیم، اما انگار قوانینی که ما از فوتبال می شناسیم، با قوانینی که داوران در زمین اجرا می نمایند، متفاوت است.

وی با انتقاد از قضاوت حمید حاج ملک عنوان نمود: مگر می گردد در سه موقعیت منجر به گل یک بازی علیه ما اشتباه نمایند؟ مگر می گردد این اتفاق در هر مسابقه رخ دهد؟ آقایان اگر می خواهند جام را به تیم دیگری تقدیم نمایند، این کار را انجام دهند و بگویند ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم. اگر حرفی بزنیم، ما را به محرومیت و پرداخت جریمه سنگین اقتصادی محکوم می نمایند. مگر می گردد که این پنالتی واضح را نگیرند، به بازیکن ما کارت زرد بدهند و او را محروم نمایند؟

مربی استقلال اضافه کرد: مگر می گردد موقعیت صد درصدی ما آوانتاژ ندهند؟ مطابق قانونی که ما می شناسیم، می توان کارت زرد یا قرمز را پس از دادن آوانتاژ و توقف بازی نشان داد. اجازه بدهید گل بزنیم، بعد کارت بدهید. این اتفاق در چند مسابقه رخ می دهد؟ مگر می گردد گل کاملاً سالم ما را آفساید بگیرند؟ کادر فنی زحمت نمی کشد؟ این افراد انسان نیستند؟ مگر ما طرفدار نداریم؟ چقدر بی عدالتی و نابرابری؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2888

به "مصطفوی: اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، بگویند ما برای سلامتی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: اگر می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند، بگویند ما برای سلامتی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید