معرفی فصل های حراجی در کشورهای مختلف

به گزارش هدا بلاگ، اگر شما هم اهل خرید باشید، مطمئنا این را می دانید که خرید از مراکز خرید یک کشور خارجی، مخصوصا در فصل حراجی، تا چه میزان سرگرمی جذابی است! به هر حال اگر شما هم دوست دارید این را بدانید که در کشورهای خارجی چه زمانی اجناس مراکز خرید تخفیف می خورند، این مطلب را بخوانید. چراکه ما می خواهیم در ادامه به شما فصل های حراجی در کشورهای مختلف را معرفی کنیم تا بهتر بتوانید برای سفر و خرید از کشورهای دیگر برنامه ریزی کنید.

معرفی فصل های حراجی در کشورهای مختلف

فصل حراجی در استانبول

فستیوال خرید استانبول که در واقع همان فصل حراجی در استانبول است، معمولا در حوالی ماه ژوئن و جولای (حوالی اواسط خرداد تا اواخر تیر) برگزار می گردد. در این بازه زمانی از سال، مراکز خرید استانبول از همواره بین توریستان محبوب تر می شوند. به این علت که هر کسی که در زمان برگزاری جشنواره خرید استانبول با تور استانبول راهی ترکیه می گردد، می تواند برترین، با کیفیت ترین و زیباترین لباس های برندهای مختلف ترکیه ای و بین المللی را با قیمت های باورنکردنی خریداری کند. با این حساب باید به شما بگوییم که هر کسی که اهل خرید است، باید برای یک بار هم که شده در زندگیش در زمان فصل حراجی استانبول در تور استانبول شرکت کند تا بتواند لذت واقعی خرید در استانبول را درک کند. شما میتوانید برترین قیمت تور استانبول را از آژانس هواپیمایی زیما سفر دریافت کنید .

فصل حراجی در هند

با اینکه خرید در هند به مقدار خرید از دبی و خرید از استانبول بین توریستان متداول نیست، اما با این حال فستیوال خرید در هند یک جشنواره مجذوب کننده و هیجان انگیز است که مطمئنا نظر شما را هم در تور هند به خودش جلب می نماید. این فصل حراجی در هند که در موردش صحبت می کنیم، معمولا از اواسط اسفند آغاز می گردد. در حقیقت این فصل حراجی یک جشنواره خرید سالانه است که در 4 تا از شهرهای اصلی هند برگزار می گردد و در طی آن مراکز خرید هند تخفیف های جالبی به مشتریان و توریستان آفر می دهند. به هر حال اگر شما هم می خواهید در این بازه زمانی از سال با تور مقرون به صرفه هند به هند سفر کنید، بهتر است که بودجه ای را هم به خرید اختصاص دهید تا از این تخفیف ها و آفرهای جالب بی نصیب نمانید. شما میتوانید برترین قیمت تور هند را از آژانس هواپیمایی زیما سفر دریافت کنید .

فصل حراجی در تایلند

یک جشنواره خرید در بانکوک به صورت سالانه برگزار می گردد که در طی آن اجناس مراکز خرید بانکوک تخفیف می خورند. خوب است این را بدانید که حراجی بزرگ تایلند در بانکوک معمولا از اواسط خرداد آغاز می گردد و معمولا تا اواخر مرداد و اوایل شهریور ادامه پیدا می نماید. به هر حال اگر شما هم بتوانید در زمان برگزاری جشنواره خرید بانکوک با تور تایلند به بانکوک سفر کنید، عملا برد نموده اید! چراکه با شرکت در تور مقرون به صرفه تایلند در این بازه زمانی می توانید اجناس مراکز خرید بانکوک را با 10% تا 80% تخفیف بخرید. شما میتوانید برترین قیمت تور تایلند را از آژانس هواپیمایی زیما سفر دریافت کنید .

فصل حراجی در آنتالیا

معمولا در اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) مراکز خرید آنتالیا تخفیف می خورند و لباس های مراکز خرید آنتالیا از همواره مقرون به صرفه تر می شوند. اگر شما هم در این بازه زمانی با تور آنتالیا به آنتالیا سفر کنید، می توانید از این تخفیف های مراکز خرید آنتالیا بهره ببرید و یک دل سیر در تور آنتالیا خرید کنید. در واقع شما با سفر به آنتالیا در این بازه زمانی از سال می توانید علاوه بر سرگرمی، خرید را هم در آنتالیا تجربه کنید و با سفر به آنتالیا با یک تیر دو نشان بزنید.

فصل حراجی در دبی

فصل حراجی در دبی که با نام جشنواره خرید دبی نیز شناخته می گردد، معمولا از چند روز قبل از 1 ژانویه (جشن سال نو میلادی) آغاز می گردد و تا اوایل بهمن ادامه پیدا می نماید. جالب است که بدانید فستیوال خرید دبی یکی از هیجان انگیزترین و محبوب ترین فستیوال های خرید جهان است و در طول برگزاری آن، توریستان زیادی از گوشه کنار جهان با تور دبی راهی امارات می شوند. اگر شما هم می خواهید یکی از این افراد باشید و بتوانید مثل بقیه توریستان از تخفیف های مراکز خرید دبی بهره ببرید، بهتر است که همین سال جاری در زمان برگزاری جشنواره خرید دبی، با تور دبی به دبی سفر کنید و این فرصت ناب را برای خرید از دبی از دست ندهید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3767

به "معرفی فصل های حراجی در کشورهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فصل های حراجی در کشورهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید