مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند

به گزارش هدا بلاگ، جیم کری از سال 2008 و پس از بازی در کمدی رمانتیک مرد بله گو (Yes Man) نتوانسته شهرت سال های گذشته را حفظ کند و تا حدودی به حاشیه رفته با این وجود کارنامه کاری این بازیگر و مجموعه آثاری که ظرف دو دهه در آن ها به ایفای نقش پرداخت این چهره را به یکی از کمدین های مهم هالیوود تبدیل نموده است.

مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند

اما در اواخر دهه 90 شهرت کری از سطح بازیگر محبوب مخاطبان فراتر رفت و منتقدان را هم تحت تاثیر قرار داد. این کمدین مشهور با حضور در فیلم سینمایی نمایش ترومن (The Truman Show) که یک کمدی-درام تاثیرگذار بود نشان داد قابلیت های چشمگیری دارد. کری برای این فیلم تحسین شده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دریافت کرد.

فیلم سینمایی پگی سو ازدواج کرد روایت زندگی زنی است در چهلمین سال زندگی اش (با بازی کاتلین ترنر) که برای جدا شدن از همسرش چارلی (با بازی نیکلاس کیج) آماده شده و در عین حال برای سال های از دست رفته زندگی اش لبریز از احساس پشیمانی است.

یکی از چند اثر جیم کری در سال 1994 که نقشی کلیدی در شهرت او داشت ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات بود. فیلم درباره یک کارآگاه حیوانات است که برای یافتن یک دلفین دزدیده شده به کار گرفته می گردد.

با بهبود شرایط مالی خانواده، ثبات زندگی و بالابردن کیفیت نمایش های ابتدایی، جیم کری در کمدی کلاب ها صندلی تثبیت شده ای به دست آورد. به تدریج استعدادهای جیم کری جوان دیده شد، امکان نقل مکان او به هالیوود فراهم شد و فعالیت های گسترده تر او به عنوان یک استند آپ کمدین ادامه یافت.

منبع مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3287

به "مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 10 فیلم برتر جیم کری که هوادارانش نباید از دست بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید