مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش سوم)

به گزارش هدا بلاگ، نکاتی که هتل ها به شما نمی گویند

موضوع رزرواسیون هتل و اقامت در هتلی در کشوری خارجی برای بسیاری از افراد کار چندان راحتی نیست. فرآیند رزرو اتاق، اطلاع از کیفیت و خدمات ارائه شده در هتل و قوانین و شرایط خاص آن هتل گاهی باعث سردرگمی مسافران می شود. در این مطلب و در ادامه مطالب گذشته، نکات هتل ها را به شما معرفی می کنیم که معمولا با شما در میان گذاشته نمی شود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش سوم)

11. اگر قصد داشته باشید گزارش بدی را از عملکرد هتل ارائه دهید، پرسنل هتل اهمیتی به آن نمی دهند

هدف تهدید به ارائه یک گزارش بد بر روی رسانه های اجتماعی یا وب سایت ها مثل وب سایت راهنمای سفر اذیت کردن مسئولین سیستم رزرواسیون نیست، آنها قبلا مشتریان چک مارک زده شده را رزرو کرده ا ند. اگر احساس می کنید که در حق تان اجحاف شده و سزاوار است که این ناحقی جبران گردد، سعی کنید بعد از آنکه هتل تان را ترک نمودید، آن مشکل خاص را مستقیما با مدیر هتل یا با مسئول اتحادیه در طول اقامتتان در میان بگذارید. اگر هنوز شما احساس رضایت مندی نمی کنید، می توانید یک گزارش به میل خود ارائه دهید اما انتظار نداشته باشید این گزارش به شما کمک قابل توجهی کند.

12. اگر فرم مربوطه رزرواسیون را با تعجیل یا تاخیر پر کنید، ممکن است اتاق مناسبی نداشته باشید

اگر شما فرم اقامت را خارج از زمان نرمال آن پر کنید، ممکن است در انتخاب اتاق محدودیت داشته باشید و همیشه اینگونه نیست که اتاق بزرگی رزرو کنید.

13. ممکن است اتاق بهتری برای شما رزرو گردد

از طرف دیگر، بعضی از کارشناسان هتل به شما توصیه می کنند که برای بدست آوردن یک اتاق خوب در سفر تلاش کنید. وقتی که فهرست اتاق ها آماده نباشد، مثلا موقع صبح و قبل از اینکه اتاق ها آماده باشند یا نیمه شب که بیشتر اتاق ها پر هستند، آنچه باقی می ماند ممکن است بسیار بهتر از اتاقی باشد که برای آن هزینه صرف کرده اید، این شرایط زمانی اتفاق می افتد که یک تور یا سفر فامیلی با تاخیر خیلی زیاد پرواز روبرو می شوند که می توان با پر کردن فرم رزرو اتاق بعد از ساعت 11 شب، به یک سوئیت خوب دست پیدا کرد. علی رغم اینکه برای این سوئیت مبلغ استانداردی هزینه شده است . برای پر نمودن این اتاق ها، هتل آنها را به فروش می رساند و بعضی اوقات کسانی که منتظر مانده اند، اتاق های خوبی بدست می آورند.

14. سایر میهمانان نیز از مسائل مختلف آگاهی دارند، بنابراین همه مراقب یکدیگر هستیم

تا زمانیکه میهمانان هتل به طرز رفتار خود در هتل توجه دارند، اتفاقات بهتری برای همه رخ می دهد . برای مثال ، اگر این مقاله را بخوانید، سپس اتاق هتل تان را در طول اقامت تقریبا تمیز نگه دارید و بعد فرد دیگری شب بعد در آن هتل اقامت نماید و همین اعمال را انجام دهد و مهمانان سابق هتل، اطلاعاتی را به وب سایت ها پست کنند تا درباره آنچه از یک هتل انتظار دارند بپردازد، در این صورت ما همه نگرانی کمی در مورد امکانات و سرویس دهی هتل خواهیم داشت.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3430

به "مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواردی که هتل محل اقامتتان به شما نخواهد گفت (بخش سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید