ناگلسمان گزینه جانشینی مورینیو در تاتنهام

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی کنونی تیم فوتبال لایپزیگ گزینه اصلی جانشینی آقای خاص در تاتنهام است.

ناگلسمان گزینه جانشینی مورینیو در تاتنهام

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که تیم تحت هدایتش در 13 بازی اخیر در رقابت های مختلف تنها سه برد کسب نموده و جایگاهش در تاتنهام متزلزل است، ممکن است در سرانجام فصل از این تیم برود. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی تلگراف، مدیران باشگاه تاتنهام در صورتی که اقدام به اخراج آقای خاص از سرمربیگری این تیم نمایند، یولیان ناگلسمان سرمربی کنونی لایپزیگ را به عنوان جانشین او در نظر دارند.

ژوزه مورینیو که در ماه نوامبر 2019 با قراردادی چهار ساله جانشین مائوریسیو پوچتینو اخراجی شد، آغاز نسبتاً خوبی با این تیم داشت اما در ادامه عملکرد تیمش دچار اُفت شد. پیش از این شبکه تلویزیونی ESPNمدعی شده بود دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام تا سرانجام فصل منتظر می ماند و سپس در مورد ادامه همکاری با آقای خاص تصمیم گیری خواهد نمود، بنابراین مورینیوی 58 ساله تا سرانجام فصل فرصت دارد تا برای حفظ جایگاهش در تاتنهام کوشش کند.

تاتنهام که از 23 بازی اول خود 36 امتیاز کسب نموده و در حال حاضر در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است، در 6 بازی اخیر لیگ رجحان تن به پنج شکست مقابل تیم های لیورپول، برایتون، چلسی، منچسترسیتی و وستهام داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2569

به "ناگلسمان گزینه جانشینی مورینیو در تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان گزینه جانشینی مورینیو در تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید