نقش دانشگاه شریف در کنترل ویروس کرونا

به گزارش هدا بلاگ، محمدرضا موحدی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره نقش دانشگاه شریف در یاری به مقابله با ویروس کرونا، گفت: طی روزهای گذشته تعدادی از دوربین های حرارتی آزمایشگاههای این دانشگاه برای مقابله با این ویروس در اختیار سازمان های بالادستی قرار گرفته است.

نقش دانشگاه شریف در کنترل ویروس کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط ورود به کالج های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اینکه این دوربین های حرارتی در بعضی مبادی ورودی کشور و فرودگاه های بین المللی از جمله فرودگاه امام خمینی نصب شده است، اضافه نمود: این دوربین های حرارتی می توانند با سرعت و دقت بسیار بالایی دمای بدن مسافران را اندازه گیری و نمایش دهند.

به گزارش خبرنگاران، پس از شیوع گسترده کرونا ویروس در ووهان چین و سرایت آن به دیگر کشورها، مرزهای ورودی کشور و فرودگاه های بین المللی به وسیله تب سنج های لیزری کنترل می شوند که از چند روز گذشته با همکاری بعضی دانشگاه ها از جمله دانشگاه صنعتی شریف، شورای عالی امنیت ملی، سازمان بازرسی کل کشور، پدافند غیرعامل و فرودگاه امام (ره) دوربین های حرارتی نصب شده که به نظر می رسد برای اطمینان بخشی بیشتر موثر خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 216

به "نقش دانشگاه شریف در کنترل ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش دانشگاه شریف در کنترل ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید