هشدار منابع امنیتی درباره قصد داعش برای توزیع ماسک های آلوده در بعضی مناطق عراق

به گزارش هدا بلاگ، شبکه المیادین به نقل از منابع امنیتی عراق درباره قصد داعش برای توزیع ماسک ها و تجهیزات پزشکی آلوده در بعضی مناطق این کشور هشدار داد.

هشدار منابع امنیتی درباره قصد داعش برای توزیع ماسک های آلوده در بعضی مناطق عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع عراقی از قصد داعش برای توزیع تجهیزات پزشکی و ماسک های آلوده توسط تیم های پزشکی تقلبی اطلاع داد.

شبکه المیادین به نقل از منابع عراقی آورده است: تروریست های داعش می خواهند مقادیری تجهیزات پزشکی و ماسک در تعدادی از روستاها و مناطق مورد مناقشه توزیع نمایند.

المیادین به نقل از منابع امنیتی آورده است: ما در اقدامی پیشگیرانه به غیرنظامیان هشدار می دهیم ار ارتباط دریافت با افراد یا گروه های ناشناس بپرهیزند.

از زمان شیوع کرونا در کشور عراق و مشغولیت بخشی از نهادهای امنیتی به نظارت بر اجرای مقررات و ضوابط مبارزه با شیوع کرونا از جمله اجرای قانون منع آمد و شد در شهرها و روستاها، تروریست ها از این شرایط سوء استفاده نموده و حملات خود را در بعضی مناطق از جمله در استان های کرکوک، دیالی و صلاح الدین که کانون حضور هسته های خفته داعش است، افزایش داده اند.

.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 472

به "هشدار منابع امنیتی درباره قصد داعش برای توزیع ماسک های آلوده در بعضی مناطق عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار منابع امنیتی درباره قصد داعش برای توزیع ماسک های آلوده در بعضی مناطق عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید