همکاری های بین رشته ای خوبی بین پژوهشگران در دانشگاه تفرش و دیگر دانشگاه های جهان انجام شده است

به گزارش هدا بلاگ، سرپرست دانشگاه تفرش در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه گفت: همکاری های بین رشته ای خوبی بین پژوهشگران در دانشگاه تفرش و دیگر دانشگاه های ملی و بین المللی اجرا شده است.

همکاری های بین رشته ای خوبی بین پژوهشگران در دانشگاه تفرش و دیگر دانشگاه های جهان انجام شده است

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، سهیل واشقانی فراهانی، سرپرست دانشگاه تفرش در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر این دانشگاه بر اهمیت پژوهش های موثر در راستای رسیدن به مرجعیت علمی تأکید کرد و گفت: توجه به تحقیقات بنیادی در کنار تحقیقات کاربردی امری لازم است.

واشقانی فراهانی: در عرصه پژوهش، کشف مجهول و خلق مفهوم با استفاده از مدل سازی های تحلیلی و شبیه سازی های رایانه ای، عامل اصلی ارتباط دانشجویان و اساتید با صنعت می گردد که این ارتباط با چاپ و انتشار نتیجه تحقیقات، قابل ارائه به مراکز دانشگاهی، پژوهشی و صنایع است.

سرپرست دانشگاه تفرش داشتن خلاقیت در کنار روحیه کار تیمی را از عوامل موثر در امر پژوهش دانست و اضافه نمود: در این راستا همکاری های بین رشته ای خوبی بین پژوهشگران در دانشگاه تفرش و دیگر دانشگاه های ملی و بین المللی انجام و منجر به ارائه پژوهش های ارزنده در سطح ملی و بین المللی شده است.

وی در ادامه توضیح داد: در دانشگاه تفرش همکاری بین رشته ای و بین دانشگاهی در حال توسعه یافتن است تا اثربخشی و نقش آفرینی تحقیقات دانشگاه تفرش بیش از پیش در عرصه های ملی و بین المللی نمایان گردد.

واشقانی اضافه نمود: قرار گرفتن بخش اعظم مقالات چاپ شده به وسیله اعضای هیات علمی دانشگاه تفرش در 25 درصد مقالات برتر جهان نشان دهنده این امر است که این دانشگاه از نظر اثربخشی مقالات تراز اول در جایگاه خوب و شایسته ای واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3423

به "همکاری های بین رشته ای خوبی بین پژوهشگران در دانشگاه تفرش و دیگر دانشگاه های جهان انجام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های بین رشته ای خوبی بین پژوهشگران در دانشگاه تفرش و دیگر دانشگاه های جهان انجام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید