هواوی وارد صنعت خودروسازی می گردد

به گزارش هدا بلاگ، طبق گزارشی جدید هواوی سرمایه گذاری در حوزه توسعه، فراوری، فروش و سرویس های قطعات خودرو و سیستم های هوشمند دیگر را گسترش داده است.

هواوی وارد صنعت خودروسازی می گردد

شرکت هواوی تکنولوژیز برندی شناخته شده در صنعت محصولات الکترونیکی مصرفی است و علاوه بر آن تجهیزات مخابراتی نیز می سازد. اما اکنون به نظر می رسد هواوی به زودی وارد بازار خودروسازی نیز می گردد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا، اخیرا هواوی نسبت به صنعت خودروسازی علاقه نشان داده بود اما هیچ گاه از فناوری 5G برای خودرو یا فناوری خاصی مخصوص وسایل نقلیه پشتیبانی ننموده بود.

اما به نظر می رسد در حال حاضر هواوی به دنبال گسترش فعالیت های خود در حوزه توسعه، فراوری، فروش و سرویس های قطعات اتومبیل و دیگر سیستم های هوشمند خودرو است.

طبق گزارش وب سایتNetEase، سرمایه گذاری هواوی در صنعت خودروسازی در حال افزایش است. به عبارت دیگر به نظر می رسد هواوی از فناوری ها و تخصص خود در حوزه ارتباطات در خودروها استفاده می نماید.

این شرکت قبلا با برندهای دیگر در بعضی مدل های خودرو همکاری نموده است. بنابراین مدت زمان زیادی طول نمی کشد تا با برند خود وارد صنعت خودروسازی گردد.

البته هواوی هدف خود برای ساخت قطعات خودرو را به طور آشکار اعلام ننموده بنابراین باید منتظر ماند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1885

به "هواوی وارد صنعت خودروسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی وارد صنعت خودروسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید