هژیر آزاد: گروه حرفه ای علت حضور من در زخم کاری بود

به گزارش هدا بلاگ، بازیگر سریال دلاوران کازبا گفت: نقش خودم، سریال، بازیگران و کارگردان زخم کاری را دوست داشتم. گروه بسیار خوبی بودند و حرفه ای برخورد و کار کردند و هیچوقت هم به لحاظ اقتصادی دستمزدمان عقب نیفتاد.

هژیر آزاد: گروه حرفه ای علت حضور من در زخم کاری بود

کاظم هژیرآزاد در گفت وگو پیرامون آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت:

دو سه هفته ای می گردد که فیلمبرداری سریال زخم کاری به اتمام رسیده است. انتخاب بازیگر این سریال بر عهده کیومرث مرادی از دوستان تئاتری من بود که به علت همین آشنایی و با توجه به اینکه چهره و صدای من به نقش مورد نظر نزدیک بود به پروژه معرفی و همکاری ما شکل گرفت. مرادی وقتی به من گفت کارگردان سریال محمد حسین مهدویان است به او گفتم فیلم های مهدویان را دیده ام و دوست دارم.

وی به همین دلیل ابراز کرد: نقش خودم، سریال، بازیگران و کارگردان زخم کاری را دوست داشتم. گروه بسیار خوبی بودند و حرفه ای برخورد و کار کردند و هیچوقت هم به لحاظ اقتصادی دستمزدمان عقب نیفتاد.

بازیگر سریال رستم و سهراب درباره آخرین فعایت تئاتری خود بیان نمود: سال 98 تئاتر یک ساعته ای با نام یک زن و یک مرد به کارگردانی هوشمند هنرکار در خانه موزه انتظامی اجرا کردیم که مورد استقبال هنرمندان و دوستان و علاقه مندان نهاده شد. نمایشنامه یک زن و یک مرد نوشته الکسی آربوزف و ترجمه مهین اسکویی را همراه با ناهید مسلمی بازی کردم. این آخرین فعالیت تئاتری من بود.

هژیرآزاد پیرامون بازی در سریال ایلدا شرح داد: اواسط سال 98 برای سریال تلویزیونی ایلدا به کارگردانی راما قویدل به شهرستان خرم آباد رفتم و یک سال و اندی ساخت این سریال زمان برد. فیلمبرداری این کار با شیوع ویروس کرونا هم برخورد و تا ایام نوروز سال 99 با ماسک، الکل و احتیاط گذراندیم، اما در نوروز 99 ساخت مجموعه تعطیل شد و تیرماه ادامه تصویربرداری در استان لرستان انجام شد و در مهرماه کار به اتمام رسید.

وی به همین دلیل ابراز کرد: در این سریال در نقش شیرعلی خان بازی داشتم و از تجربه بازی در این مجموعه راضی هستم. البته در سه چهار ماهی که پروژه تعطیل بود دستمزدی نگرفتیم در حالی که با توجه به اینکه با این پروژه قرارداد بسته بودیم و با وخیم شدن اوضاع نتوانستیم کار کنیم باید از بازیگران حمایت اقتصادی میشد که این اتفاق نیفتاد.

بازیگر سریال زخم کاری با اشاره به اینکه دوز اول واکسن کرونا را تزریق نموده درباره چالش های بازیگری در شرایط کرونایی گفت: تا جایی که می توانم ماسک می زنم و رعایت می کنم و خوشبختانه همه عوامل هم با آگاهی لازم و کافی نکات بهداشتی را مدنظر دارند. با همه رعایت ها مجبور به برداشتن ماسک هستیم و همین امر هم می تواند خطرناک باشد ولی به هر حال مجبوریم کار کنیم تا بتوانیم از پس هزینه های زندگی بربیاییم.

این بازیگر پیشکسوت بعلاوه بیان نمود: همواره باید امیدوار بود، این شرایط هم گذرا است و ما و همه دنیا از پس کرونا بر می آییم و انسان بر طبیعت پیروز خواهد شد و عوامل و مسائل را مهار خواهد نمود. با همه بلایای طبیعی و غیر طبیعی؛ انسان در طول تاریخ دوام آورده و به پیروزی رسیده و علتی برای ناامیدی وجود ندارد. ممکن است پس از این هم اپیدمی و بیماری های دیگری هم شیوع پیدا کند و قطعا بر آن هم حتما پیروز می شویم. مهمترین سلاح انسان پس از دانش و علم امیدواری و امید به بهبود شرایط و کار و کوشش مداوم است.

بازیگر سریال دلاوران کازبا با بیان اینکه رزق و روزی ملاک اولیه من برای بازیگری است بیان نمود:

ملاک اولیه من رزق و روزی است که خدا می رساند. الان در سینما و تلویزیون به رُل فکر نمی کنم. خود کارگردانان و عوامل سریال ها و فیلم ها ما را می شناسند و ما را انتخاب می نمایند بنابراین ملاک عمده من مسئله ارتزاق و نان شب است. در درجات بعدی سلیقه من، کارگردان، فیلمنامه و .. هم هستند که برای هر بازیگری خواه ناخواه مهم است.

هژیرآزاد اعلام نمود: صحبت هایی برای بازی در سریالی با نام راه شب شده که امیدوارم به زودی قطعی گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3114

به "هژیر آزاد: گروه حرفه ای علت حضور من در زخم کاری بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هژیر آزاد: گروه حرفه ای علت حضور من در زخم کاری بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید