واکنش تند مدافع استقلال به ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران: استقلال روز گذشته پیروز شد با یک گل از سد پیکان عبور کند و خودش را به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برساند. اگرچه اعتراض پیکانی ها روی یک صحنه از بازی که دروازه بان استقلال ظاهرا توپ را بیرون از محوطه جریمه با دست زده بود، خیل پررنگ شد، ولی این ملاقات حواشی دیگری هم داشت.

واکنش تند مدافع استقلال به ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان

به گزارش خبرنگاران، موضوع مربوط به صحبت های سیاوش یزدانی، مدافع ملی پوش استقلال با خبرنگاران، بعد از سوت سرانجام بازی بود. او بعد از ابراز خوشحالی نسبت به صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی به داستان فایل صوتی جنجالی کنعانی زادگان اشاره نمود و گفت که هرگز کنعانی زادگان را نمی بخشد. اشاره سیاوش به شایعاتی بود که آن روز ها رواج پیدا کرد و خبر از این می داد که سیاوش یزدانی در انتشار این فایل صوتی نقش اصلی را داشته است.

آن روز ها شایعه شد، سیاوش یزدانی به علت اینکه بتواند جای کنعانی زادگان را در ترکیب اصلی تیم ملی بگیرد، در پشت پرده این فایل صوتی جنجالی ایفای نقش نموده است. این موضوع بعد از اعلام رای کمیته اخلاق و محرومیت 2 جلسه ای کنعانی زادگان، با واکنش مدافع استقلال روبرو شده تا صحبت های به نسبت تندی علیه کنعانی زادگان داشته باشد. سیاوش یزدانی گفت: اصلا من نمی خواهم راجع به ایشان حرف بزنم، چون اصلا دوست ندارم خودم را با ایشان مقایسه کنم. همه چیز عیان است، ولی ایشان کار ناجوانمردانه ای کرد و به خودش هم گفتم و همه هم این را می دانند. کس دیگری کارهایش را کرد و انداختند گردن من.

او با گلایه شدید از کنعانی زادگان گفت: واقعا کار ناجوانمردانه ای کردند. من هیچ وقت او (کنعانی زادگان) را نمی بخشم. برخی ها می گویند واگذارش کن (به خدا)، ولی من هیچ وقت او را نمی بخشم و علنا هم به خودش گفتم. ایشان هیچ وقت رفیق من نبود و نخواهد بود. چون خودش و دوستانش این کار زشت و ناجوانمردانه را انجام دادند و انداختند گردن من. دیدند شرایط خودشان اینگونه شده، نام من را وسط انداختند. به هر حال می دانید طرفداران پرسپولیس با من خصومت دارند، ولی من همواره به آن ها احترام گذاشته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3458

به "واکنش تند مدافع استقلال به ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند مدافع استقلال به ماجرای فایل صوتی کنعانی زادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید