وزارت راه: سامانه ملی املاک هک نشده است

به گزارش هدا بلاگ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تکذیب اخبار در مورد هک شدن سامانه اسکان و املاک در سال 1401، از ثبت اطلاعات اقامت بیش از73 میلیون ایرانی و بیش از 11 میلیون واحد مسکونی در این سامانه اطلاع داد.

وزارت راه: سامانه ملی املاک هک نشده است

به گزارش تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای شرح داد: پیرو انتشار اخباری مبنی بر هک شدن سامانه ملی املاک و اسکان کشور در بعضی رسانه های رسمی در 16 تیرماه 1401، بدین وسیله موضوع هک شدن سامانه مذکور تکذیب می گردد.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه ملی املاک و اسکان کشور در حال فعالیت بوده و هیچ گونه مسئله ای در ورود و ثبت اطلاعات به وسیله ساکنان و مالکان املاک مسکونی در سامانه وجود ندارد.

معاونت مسکن و ساختمان اظهار داشت: با کوشش های اجرا شده به وسیله وزارت راه و شهرسازی و با استفاده از همکاری سایر دستگاه های اجرایی، در حال حاضر سامانه ملی املاک و اسکان کشور اطلاعات اقامت بیش از 73 میلیون ایرانی و مالکیت بیش از 11 میلیون کد پستی مسکونی را با رعایت کلیه جوانب امنیتی نگهداری می کند.

اطلاعات مذکور بر اساس بند 7 تبصره 8 ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم و بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در چهارم تیرماه 1401 مبنای ارائه خدمات دولت قرار می گیرد.

لازم است کلیه هم وطنانی که تا به امروز در سامانه (https://amlak.mrud.ir/) نسبت به ثبت اطلاعات مالکیت و سکونت خود اقدام نکرده اند، در اسرع وقت با مراجعه به سامانه نسبت به مشاهده و به روزرسانی یا تکمیل اطلاعات مذکور اقدام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3530

به "وزارت راه: سامانه ملی املاک هک نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت راه: سامانه ملی املاک هک نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید