(ویدئو) اشک های گواردیولا برای آگوئرو

به گزارش هدا بلاگ، پس از انتها مسابقه منچسترسیتی با اورتون مراسم ویژه ای برای قدرانی از زحمات آگوئرو در مدت زمان حضورش در این تیم برگزار گردید و جشن قهرمانی سیتیزن ها هرچه باشکوه تر انجام شد.

(ویدئو) اشک های گواردیولا برای آگوئرو

به گزارش خبرنگاران، آگوئرو قرار است با قراردادی دو ساله راهی بارسلونا گردد. پپ گوادریولا نیز پس از انتها بازی مقابل اورتون در جشن قهرمانی منچسترسیتی حاضر شد و در شادی یارانش حضور داشت و درحالی که گزارشگر تلویزیون از او در خصوص رفتن آگوئرو سوال می کرد ناگهان بغض کرد و اشک ریخت و در شرایط سختی مجبور به پاسخ شد.

وی در خصوص آگوئرو گفت: من و تمام بازیکنان او را بسیار دوست داریم. آگوئرو یک فرد خاص است و ما نمی توانیم جانشینی برایش پیدا کنیم، او در مدت زمان 10 سال حضورش در منچسترسیتی زحمات زیادی کشیده است و افتخارات زیادی را برای باشگاه به ارمغان آورده. بازیکنان زیادی وجود دارند که قلب شما را هم جذب می نمایند و آگوئرو هم مانند داوید سیلوا یکی از آنهاست که در این باشگاه حضور داشته است و ما از رفتن او بسیار غمگین هستیم.

سرمربی منچسترسیتی گفت: ما در این فصل از رقابت ها عالی کار کردیم و در مسابقات ماه دسامبر و مارس فوق العاده بودیم و شاید همانجا قهرمانی را کسب کردیم. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا برای من به همراه سیتی یک رویا بود و به حقیقت پیوسته است و این نخستین بار است که در فینال حاضر می شویم و برای قهرمانی در این مسابقات حاضریم تا جان خود را نیز بدهیم تا برنده شویم.

آگوئرو در 275 مسابقه برای سیتی حضور داشته است و در مدت زمان حضورش در این تیم پیروز به کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و چهار عنوان قهرمانی در مسابقات جام اتحادیه شده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2906

به "(ویدئو) اشک های گواردیولا برای آگوئرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) اشک های گواردیولا برای آگوئرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید