انتها رقابت مجازی دو ومیدانی با برتری مایر فرانسوی

به گزارش هدا بلاگ، رقابت مجازی دو و میدانی در بخش ماده های ترکیبی شب گذشته با برتری کوین مایر فرانسوی به پایان رسید.

انتها رقابت مجازی دو ومیدانی با برتری مایر فرانسوی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران،به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، رقابت مجازی در بخش ماده های ترکیبی شب گذشته (یکشنبه شب) به صورت سه گانه برگزار شد که، ورزشکاران نام آور این رشته از کشورهای خود در این مسابقه شرکت کردند.

در این رقابت کوین مایر فرانسوی رکورددار دهگانه جهان، نیکلاس کاول آلمانی قهرمان جهان و مایسل اویبو استونیایی دارنده مدال نقره جهان حضور داشتند.

این مسابقه با پرش با نیزه آغاز و بر اساس قوانین از پیش تعیین شده ورزشکاران می بایست طی 10 دقیقه از مانع چهار متری عبور کرده و هر کدام که دفعات بیشتری پرش موفقی داشتند، پیروز این بخش شناخته شدند.

پس از جدال دیدنی در پرش با نیزه، شرکت کنندگان کار خود را با پرتاب وزنه دنبال کردند. به این شکل که هر یک از ورزشکاران که در زمان 10 دقیقه تعداد دفعات بیشتری وزنه 7 کیوگرمی را تا مرز 12 متر پرتاب کرد بعنوان فرد نخست معرفی شد.

در نهایت شرکت کنندگان با رقابت در دو رفت و برگشت به کار خود پایان دادند. طبق قوانین تعریف شده در این دو رفت و برگشت دو مانع مخروطی در فاصله 20 متری از هم قرار گرفته و ورزشکاران در پنج دقیقه برای هر بار کامل کردن این راستا، یک امتیاز کسب نمودند.

در پایان امتیازات هر سه ماده جمع بندی و کوین مایر فرانسوی بعنوان قهرمان این رقابت معرفی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 816

به "انتها رقابت مجازی دو ومیدانی با برتری مایر فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها رقابت مجازی دو ومیدانی با برتری مایر فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید