پخش لایو اینستاگرام در نسخه وب فعال شد ، تغییر بخش کامنت ها و وضوح لایو های دونفره

به گزارش هدا بلاگ، اگر قرار باشد یکی از محبوب ترین قابلیت های اینستاگرام را نام ببریم، احتمالا باید به بخش لایو اینستاگرام اشاره کنیم. بخشی که از تبادل نظر های عادی، تا تبلیغات و تجارت را پوشش می دهد. اما این بخش تا پیش از این با محدودیت تماشا به وسیله تلفن همراه رو به رو بود.

پخش لایو اینستاگرام در نسخه وب فعال شد ، تغییر بخش کامنت ها و وضوح لایو های دونفره

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تا مدتی پیش، پخش ها فقط به وسیله برنامه موبایل قابل مشاهده بودند. اکنون اینستاگرام برای تماشای محتوای لایو از وب نیز پشتیبانی می گردد؛ بنابراین می توانید لایو افرادی را که دوست دارید به راحتی به وسیله یک صفحه عظیم تر تماشا کنید.

در تجربه تلفن همراه لایو اینستاگرام کامنت ها به وسیله یک پنجره شفاف در پایین ویدیو حرکت می نماید. اگر در حال اشتراک لایو با بیش از یک نفر هستید، نظرات می توانند در مشاهده لایو اختلال ایجاد نمایند چرا که توجه به فیلم و کامنت ها به شکل همزمان سخت است.

اما با استفاده از رابط وب اکنون شما امکان مشاهده جریان های زنده را دارید، این نظر ها به یک پنجره پیمایش در طرفین منتقل می شوند و این باعث می گردد تا تجربه مشاهده گفتگوی دو نفره شما بدون مانع باشد. به نظر نمی رسد که این جریان در وب عظیمتر باشد، اما قرار دادن نظرات در بخشی دیگر، به تنهایی آن را به یک کوشش ارزشمند تبدیل می نماید.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 423

به "پخش لایو اینستاگرام در نسخه وب فعال شد ، تغییر بخش کامنت ها و وضوح لایو های دونفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش لایو اینستاگرام در نسخه وب فعال شد ، تغییر بخش کامنت ها و وضوح لایو های دونفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید