کتاب شناختنامه پدر تئاتر خراسان منتشر شد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، جواد اشکذری از انتشار کتاب جدیدش تحت عنوان تمام استاد با مقدمه ای از استاد علی نصیریان همزمان با هفتم فروردین روز ملی هنرهای نمایشی اطلاع داد.

کتاب شناختنامه پدر تئاتر خراسان منتشر شد

کتاب تمام استاد شناختنامه دکتر محمدعلی لطفی مقدم، پدر تئاتر مشهد و خراسان است که ، در 232 صفحه توسط انتشارات آراد توس منتشر شده است. نویسنده این کتاب در صفحه مجازی خود در رابطه با این کتاب نوشته است: این کتاب که جلد چهارم مجموعه تاریخ شفاهی دیروز و امروز تئاتر مشهد است، دارای 8 بخش و نیز یادداشت هایی از بزرگان تئاتر کشور چون رضا کیانیان، پروفسور احمد کامیابی مسک، هادی مرزبان، دکتر داریوش مودبیان، دکتر داوود فتحعلی بیگی، رضا صابری، داوود کیانیان، نصرالله قادری، غلامرضا موسوی، مهدی صباغ زاده، سعید تشکری، هوشنگ جاوید، حمیدرضا سهیلی، کمال الدین غراب، علی حاتمی نژاد، علی رضا درویش نژاد، جواد پیشگر و ... است.

تمام استاد به قلم جواد اشکذری و با طرح جلدی از جلال حاجی زاده و صفحه آرایی حامد خاکپور ، ویراستاری منا صبورجنتی توسط انتشارات آراد توس منتشر شده است. تا به امروز از جواد اشکذری کتاب تاریخ شفاهی دیروز و امروز مشهد، کتاب های بر بسیط بارش مهتاب در رابطه با فریدون صلاحی، آقای صدای خاطره انگیز در رابطه با رضا رضاپور، سایه همایون در رابطه منصور همایونی و تمام استاد در رابطه با محمدعلی لطفی مقدم منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2691

به "کتاب شناختنامه پدر تئاتر خراسان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب شناختنامه پدر تئاتر خراسان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید