گل محمدی: اطلاعی در خصوص پنجره جابجایی پرسپولیس ندارم

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی پرسپولیس می گوید که این اولین باری نیست که یک بازیکن از پرسپولیس جدا شده و همواره قرمزها مسائل زیادی دارند.

گل محمدی: اطلاعی در خصوص پنجره جابجایی پرسپولیس ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با طرفدار حضور یافت.

وی در ابتدا در خصوص مسائل داوری گفت: بحث داوری ببینید مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ، فدراسیون و کسانی که درگیر این مسابقات و فوتبال هستند، به نظرم باید به داوری یاری نمایند و فضایی را برای داوری ایجاد کنیم که با تمرکز کامل بتوانند سوت بزنند. این کار را باید انجام بدهیم چون اشتباهات داوری همواره بوده و خواهد بود و این واکنش ماست به داوری که باید خودمان را نسبت به این مسائل بیشتر وفق بدهیم و سعی کنیم این فضا را به سمتی ببریم که داور بهتر سود بزنند. آنها هم باید به هر حال تمرکز زیادی داشته باشند، میدانیم مسائل زیادی در بحث اقتصادی و امکانات دارند و فشار زیادی تحمل می نمایند اما با ایجاد آرامش می توانیم یاری زیادی به داوران کنیم و امیدوارم رفته رفته شرایط داوری بهتر و بهتر بگردد و این اطمینان را از طرف تیم خودم به داوران می دهم که فشاری به داوران برای کسب امتیاز به آنها نخواهیم آورد.

او در خصوص تقابل با طرفدار گفت: واقعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود زیرا طرفدار تیم خوب، با انگیزه و دونده ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می دهد جایگاهش اینجای جدول نیست. اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می گردد.

وی در خصوص شرایط رادوشوویچ گفت: من خودم چند بار ممانعت کردم از اینکه ایران را ترک کند اما این سری فکر کنم کاری از دست من بعید می دانم بربیاید اما کوشش خودم را برای برگرداندن او انجام خواهم داد. به هر حال جایگاه و شخصیت تیم برای من مهم است. این شرایط که پول هم گرفته و رفته، باید بگویم که همه ما مشکل داریم و می توانستیم فسخ کنیم و برویم اما وقتی در پرسپولیس کار می کنیم خیلی از این مسائل را باید به جان بخریم. برای تیمی کار می کنیم که 40-50 میلیون طرفدار چشم به راه و عاشق دارد و باید برایشان بجنگیم و این کاری است که باید انجام بدهیم. باید جلوتر برویم تا ببینیم چطور می گردد.

گل محمدی توضیح داد: در خصوص بازیکن خوب نیست در نشست خبری حرف بزنیم، هر مربی دوست دارد برترین بازیکن ها را بیاورد و برترین نتیجه را بگیرد. برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند و برای تیم زحمت می کشند. بنابر تاکتیک حریف و شرایط ارنجی انتخاب می گردد و هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و اینکه در خصوص بازیکنان نظر بدهیم فکر نمی کنم درست باشد.

وی در خصوص پنجره جابجایی پرسپولیس اضافه کرد: درباره پنجره نمی دانم به خدا! هیچ اطلاعاتی از اینکه بدهی کالدرون پرداخت نمی گردد، بازیکن نمی آوردیم. این بندگان خدا را آوردیم مثل گردشگر ها می آیند و می فرایند. ولش کن اصلا صحبتی در این باره نکنیم و انگار یک سری اتفاقات برای پرسپولیس همواره رخ می دهد و باید رخ بدهد و مسئله ای نیست.

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد: ما یک گروه مبارز هستیم. یک عده بازیکنانی در این تیم هستند که بالاخره برای پیراهن پرسپولیس عاشقانه می جنگند و مبارزه می نمایند و برگ برنده موفقیت های پرسپولیس هم بدون شک بازیکنان بودند. برای ذهنیت و تفکرات برنده ای که داشتند. بالاخره خیلی از کمبودها را جبران نمایند ولی واقعا بس است دیگر. باید شرایطی را فراهم کنیم که شرایط نرمال باشد. ما دنبال امکانات حداکثری و اینکه همه چیز مهیا باشد، نیستیم. دنبال ثبات هستیم و از همه خواهش و تمنا می کنم برای طرفداران هم شده اجازه بدهیم این تیم نفسی بکشد و راهش را پیدا کند. ما گروه خوبی داریم و بازیکنانی که هستند تمام کوشششان را می نمایند. تا روز دربی فقط 5% دریافتی داشتند اما بندگان خدا لام تا کام صحبت نکردند و تمرین کردند. تا یک جایی این شرایط قابل تحمل است. بالاخره با ورود کارگزار و ایجاد شرایط ثبات، امیدوارم این مسائل هرچه زودتر رفع گردد و حیف است این شرایطی که برای تیم وجود دارد. باید این شرایط را درست کنیم و نگذاریم اتفاقات تازه رخ بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3387

به "گل محمدی: اطلاعی در خصوص پنجره جابجایی پرسپولیس ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: اطلاعی در خصوص پنجره جابجایی پرسپولیس ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید