51 میلی متر بارش جدید در تابستان پرباران

به گزارش هدا بلاگ، معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش های سامانه مونسون همچنان در استان ادامه دارد و در شبانه روز گذشته نیز 51 میلی متر باران از ایستگاه باران سنجی انجیروک در شهرستان مهرستان گزارش شده است.

51 میلی متر بارش جدید در تابستان پرباران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، محمود دیانتی اظهار کرد: همانطور که انتظار می رفت عصر چهارشنبه 5 شهریر بر شدت بارش های مونسون در نیمه جنوبی استان اضافه نموده شد و در شبانه روز گذشته از 10 ایستگاه بارانسنجی بارندگی گزارش شد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی بیشترین بارش ها به ترتیب از ایستگاه های انجیروک مهرستان با 51، مچان سرباز 24، رئیس آباد سرباز 22، شهر مهرستان 10.5 و سنیب خاش 9 میلی متر گزارش شده است.

وی گفت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان تا شرایط برای بارش های رگباری همراه با رعد و برق، تندباد لحظه ای و بارش تگرگ در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان مهیاست. با توجه به شدت بارش ها احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی، برخورد صاعقه و بارش تگرگ و احتمال بروز خسارت وجود دارد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان توضیح داد: توصیه می گردد در زمان بارش از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی و اتراق در حاشیه آن ها و رفتن به ارتفاعات خودداری گردد. همچنین در ترددهای جاده ای نیز به دلیل لغزندگی جاده ها احتیاط گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1493

به "51 میلی متر بارش جدید در تابستان پرباران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "51 میلی متر بارش جدید در تابستان پرباران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید