آغاز لیگ تفنگ و تپانچه با یک ماه تاخیر!، لیگ اهداف پروازی از نیمه آبان آغاز می گردد

به گزارش هدا بلاگ، در حالی که قرار بود لیگ برتر تفنگ و تپانچه از آبان استارت بخورد اما این مسابقات با یک ماه تاخیر شروع خواهد شد.

آغاز لیگ تفنگ و تپانچه با یک ماه تاخیر!، لیگ اهداف پروازی از نیمه آبان آغاز می گردد

به گزارش خبرنگاران، نیمه شهریور فدراسیون تیراندازی اظهار داشت که لیگ تفنگ و تپانچه از اوایل آبان آغاز خواهد شد و مقرر کرد که دستورالعمل ها را تا انتها شهریور به تیم ها و باشگاه ها ارسال خواهد نمود، اما اکنون رییس سازمان لیگ تیراندازی می گوید دستورالعمل مسابقات از دیروز به استان ها ارسال شده، در نتیجه در آبان امکان برگزاری لیگ تفنگ و تپانچه غیرممکن است و این رقابت ها احتمالا از آذر آغاز گردد. البته لیگ اهداف پروازی قرار است از اواسط آبان استارت بخورد.

سید جعفر حسینی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آغاز لیگ برتر تفنگ و تپانچه که قرار بود اوایل آبان آغاز گردد اظهار کرد: لیگ سال جاری با توجه به شرایط شیوع کرونا و مسائلی که برخلاف سال های گذشته پیش آمده مقداری با اما و اگر روبرو شد. باید مکاتباتی را هم با ستاد مقابله با کرونا می کردیم. خوشبختانه همه کارها انجام و دستورالعمل هم تنظیم شده و قرار است که آن را از (یکشنبه) به باشگاه ها و تیم ها بفرستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مسابقات لیگ برتر تفنگ و تپانچه استارت خواهد خورد گفت: ریز این اطلاعات را باید از روابط عمومی گرفت! تنها می توانم بگویم که دستورالعمل آماده شده و به تیم ها ارسال خواهد شد. قطعا مسابقات از آبان استارت نخواهد خورد، چون تا این دستورالعمل به استان ها برسد، ثبت نام ها انجام گردد، تیم ها مدارک را بیاورند و مسائل پزشکی ورزشی انجام گردد آبان تمام خواهد شد و به امید خدا از آذر مسابقات آغاز خواهد شد.

رییس سازمان لیگ تیراندازی در خصوص اینکه سایر لیگ های پربرخورد همچون هندبال در حال اجرا است ولی تیراندازی رشته ای انفرادی و به لحاظ رعایت نکات بهداشتی راحت تر است گفت: بله همینطور است اما باید ستاد مقابله با کرونا این مسائل را تشخیص دهد. البته آن ها با برگزاری لیگ موافقت نموده اند و باید تنها از سالن ما بازدید نمایند و نظرشان را بدهند. مشکل خاصی در اجرای مسابقات نیست ولی چگونگی برگزاری، تعداد شرکت نماینده ها، تعداد استفاده از خطوط، چگونگی ضدعفونی کردن سالن، شرایط خوابگاه ها و تغذیه و ... را ستاد مقابله با کرونا باید تعیین کند.

وی گفت: باید برای این موارد از نزدیک با مسئولان ستاد مقابله با کرونا صحبت گردد. آن چیزی که تعیین است این است که اگر خدا بخواهد، مسئله ای پیش نیاید و شیوع کرونا آرام تر گردد مسابقات لیگ را از آذر آغاز کنیم. درست است که لیگ والیبال و هندبال در حال برگزاری است ولی در شرایط کرونا هیچ تضمینی در هیچ رشته ورزشی وجود ندارد. هفته اول و دوم شاید انجام گردد اما هیچ تضمینی نیست که این رشته ها چند هفته می توانند مسابقات را ادامه بدهند. باید منتظر شرایط روز باشیم.

علی گداری نیز درخصوص آغاز لیگ اهداف پروازی گفت: 12 یا 13 مهر اولین هفته مسابقات اهداف پروازی آغاز می گردد. روز اول تمرین است و 13 مهر مسابقات آغاز خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که ستاد مقابله با کرونا پروتکل بهداشتی برای مسابقات ارائه نموده است گفت: بله با دکتر مرادی صحبت کردیم دستورالعملی برای ما فرستادند. البته مسابقات اهداف پروازی در فضای باز است مشکل خاصی نداشتیم، اما در تفنگ و تپانچه قرار است بازدید میدانی انجام گردد تا کارها پیش رود.

گداری در پاسخ به این سوال که هرچند مسابقات در فضای باز است اما شرایط استفاده از خوابگاه با سایر رشته ها مشترک است گفت: بیشتر تیراندازان این رشته محلی برای ساکن شدن دارند. ما 200 خوابگاه داریم اما نهایتا در این رشته 5 یا 6 نفر از خوابگاه استفاده می نمایند، سایر افراد محل سکونت و یا منزل شخصی دارند. در سنوات گذشته هم در مسابقات اهداف پروازی افراد زیادی از خوابگاه استفاده نمی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1805

به "آغاز لیگ تفنگ و تپانچه با یک ماه تاخیر!، لیگ اهداف پروازی از نیمه آبان آغاز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ تفنگ و تپانچه با یک ماه تاخیر!، لیگ اهداف پروازی از نیمه آبان آغاز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید