ارتقا به وای فای 6 سه بانده و مش کاملا امن با روتر تازه Gryphon

به گزارش هدا بلاگ، پیش تر درباره روترهای امنیتی Gryphon مطالبی منتشر کردیم و گفتیم این برند متخصص عرضه روترهای خاص و متمرکز بر امنیت شبکه های خانگی است.

ارتقا به وای فای 6 سه بانده و مش کاملا امن با روتر تازه Gryphon

حالا، Gryphon اولین روتر وای فای 6 و سه بانده خود را با قابلیت مش وای فای و البته همان ویژگی های امنیتی بسیار ارزشمند معرفی کرده است. روتر Gryphon AX با نودهای وای فای ترکیب می شود تا بهترین وای فای ولی در عین حال امن ترین وای فای سریع را به کاربران ارائه دهد.

روتر Gryphon AX یک روتر سه بانده مش وای فای 6 در رده AX4300 است. یک باند رادیویی 2.4 گیگاهرتز و دو باند رادیویی 5 گیگاهرتز دارد که قاعدتا یک باند رادیویی 5 گیگاهرتز برای ارتباط با نودهای فرعی در نقاط مختلف خانه استفاده می شود.

حداکثر سرعت این روتر به 4.3 گیگابیت اسمی می رسد ولی در عمل شما می توانید روی فرکانس 5 گیگاهرتز سرعتی حدود 700 مگابیت در همان اتاق محل نصب روتر داشته باشید. روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز هم حداکثر سرعت به حدود 150 مگابیت می رسد.

این روتر از MU-MIMO 4×4 پشتیبانی می کند و به راحتی می تواند یک خانه یا محل کار با مساحت نزدیک به 1000 متری را با چند نود فرعی زیر پوشش یک وای فای سریع ببرد.

یک روتر VPN کامل

یکی از دلایل معروفیت روترهای Gryphon، قابلیت های امنیتی بسیار خوب آن ها است. شما یک روتر وای فای 6 خریداری می کنید و پیشرفته ترین تنظیمات و ابزارهای امنیتی و کنترل والدین و نظارت بر شبکه و پهنای باند ترافیک را دارید.

در همین مدل Gryphon AX شاهد ابزارهایی برای اولویت بندی و سهم بندی پهنای باند هستیم؛ ضدبدافزار و ضدجاسوس افزار دارد؛ سیستم تشخیص حملات دارد؛ ابزارهای مانیتورینگ شبکه مبتنی بر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی دارد؛ لینک های فیشینگ را شناسایی و به طور اتوماتیک بلوکه می کند؛ یک سیستم کنترل والدین بسیار قوی برای فیلتر اتوماتیک محتوا و مطالب دارد و می تواند روی مصرف اینترنت بچه ها نظارت بی درنگ داشته باشد.

تمامی این ویژگی ها با نصب اپلیکیشن Gryphon Connect روی گوشی تلفن همراه اندرویدی یا iOS قابل تنظیم و مدیریت هستند و شما با ساده ترین روش ها می توانید همه چیز شبکه وای فای خود را به دست بگیرید.

روترهای Gryphon برای تنظیم فایروال و VPN بسیار عالی هستند و از غالب پروتکل های وی پی ان برای نصب و تنظیم روی خود روتر پشتیبانی می کنند.

مدل روتر Gryphon AX تازه این شرکت از یک درگاه WAN و یک درگاه LAN گیگابیتی سود می برد و مجهز به 6 آنتن داخلی وای فای است. این روتر به تنهایی نزدیک به 250 دلار قیمت دارد ولی اگر بسته دو تایی آن را بخواهید؛ قیمت آن 475 دلار می شود.

منبع: شبکه چی
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3377

به "ارتقا به وای فای 6 سه بانده و مش کاملا امن با روتر تازه Gryphon" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقا به وای فای 6 سه بانده و مش کاملا امن با روتر تازه Gryphon"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید