اطلاعات جدیدی از Galaxy S21 5G در رسانه ها منتشر شد

به گزارش هدا بلاگ، گزارش های جدید حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد تا در ماه ژانویه، از پرچمداران جدید خود با نام خانواده اس 21 رونمایی کند و عرضه آنها نیز به ماه فوریه موکول خواهد شد. حالا طبق اطلاعات جدید به دست آمده، تاریخ دقیق این اتفاقات مشخص شده است.

اطلاعات جدیدی از Galaxy S21 5G در رسانه ها منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام، آقای جان پراسر، یکی از افشاگران سرشناس در حوزه تکنولوژی، مدعی شده است که رویداد آنپکد بعدی سامسونگ، در تاریخ پنج شنبه چهاردهم ژانویه سال آینده میلادی (2021) مصادف با بیست و پنجم دی ماه به صورت رسمی و مجازی برگزار خواهد شد که در این اتفاق، شاهد معرفی پرچمداران کهکشانی جدید، یعنی خانواده Galaxy S21 خواهیم بود. این اتفاق یک ماه زودتر از موعد مقرر سالیانه روی می دهد و با شایعات و حرف و حدیث هایی که تا به حال در رسانه های خبری نقل شده است نیز همخوانی دارد.

البته چنین تاریخی کمی نامعقول به حساب می آید. چرا که رویدادهای سامسونگ تا به حال در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه از هفته برگزار شده است. اما با این حال، آقای جان پراسر همواره اطلاعات موثق و دقیقی را در مورد برند سامسونگ منتشر کرده است.

در این رویداد که به دلیل شیوع ویروس کرونا از پیش ضبط شده و در روز موعود تنها به صورت تصویری پخش خواهد شد، شاهد معرفی سه محصول جدید با نام های گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا خواهیم بود.

محصولات یاد شده تنها مدت کوتاهی پس از معرفی، برای پیش خرید در اختیار کاربران قرار می گیرد که تنوع رنگی زیر را نیز در بر خواهند داشت:

  • سیاه
  • سفید
  • خاکستری
  • نقره ای
  • بنفش
  • صورتی

آقای جان پراسر اطلاعاتی در مورد رنگ بندی هر یک از محصولات عنوان نکرده است. اما یکی از تحلیل گران دنیای تکنولوژی با نام راس یانگ چنین امری را حدود یک هفته پیش گزارش کرده بود.

او معتقد است که گلکسی اس 21 در رنگ های خاکستری، صورتی، بنفش و سفید عرضه خواهد شد. گلکسی اس 21 پلاس تنها با دو رنگ سیاه و نقره ای همراه خواهد بود و گلکسی اس 21 اولترا، گران ترین عضو این خانواده در رنگ های سیاه، نقره ای و بنفش در دسترس خریداران قرار می گیرد.

طبق اعلام آقای جان پراسر، محصولات جدید حدودا دو هفته پس از معرفی، برای پیش خرید روانه مارکت های بین المللی خواهند شد. همچنین تاریخ عرضه آن ها در کشور آمریکا، بیست و نهم ژانویه مصادف با دهم بهمن ماه عنوان شده است.

این تاریخ های اعلام شده، سریع ترین زمان برای معرفی محصولات سامسونگ در تاریخ رونمایی و عرضه اسمارت فون های این برند خواهد بود. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ از ششم مارچ سال جاری میلادی مصادف با شانزدهم اسفند ماه عرضه شدند.

مسئولان کمپانی سامسونگ تا به این لحظه، اطلاعات و شایعات مختلف پیرامون معرفی و عرضه زودتر از موعد مقرر پرچمداران جدید را تأیید یا تکذیب نکرده اند.

از آن جا که محصولات جدید هوآوی و اپل به تازگی معرفی شده اند، لذا در ماه فوریه هیچ رقیبی برای محصولات سامسونگ وجود نخواهد داشت و کهکشانی های جدید می توانند به تنهایی در بازار گوشی های هوشمند یکه تازی کنند.

تصاویر رندر شده و فایل های CAD منتشر شده از اعضای خانواده گلکسی اس 21 حاکی از آن است که از نمای جلویی، این محصولات هیچ تفاوتی با نسل پیشین خود نخواهند داشت. در قسمت پشت بدنه، تنها تغییری کوچک در قسمت محفظه دوربین را شاهد خواهیم بود. همچنین به نظر می رسد که دوربین 108 مگاپیکسلی در نسخه اولترا بهبود یافته و به نسل دوم خود ارتقاء پیدا می کند.

پرچمداران جدید سامسونگ در کشور آمریکا با تراشه اسنپدراگون 875 و در سایر مارکت های بین المللی با پردازنده اگزینوس جدید این برند کره ای عرضه می شود. همچنین این محصولات به صورت پیش فرض با نسخه یازدهم از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI 3.0 در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

ظرفیت باتری سه محصول جدید سامسونگ نیز طبق شایعات، به صورت زیر تخمین زده شده است:

  • گلکسی اس 21: 4000 میلی آمپر ساعت
  • گلکسی اس 21 پلاس: 4800 میلی آمپر ساعت
  • گلکسی اس 21 اولترا: 5000 میلی آمپر ساعت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1870

به "اطلاعات جدیدی از Galaxy S21 5G در رسانه ها منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات جدیدی از Galaxy S21 5G در رسانه ها منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید