افغانستان، افراد وابسته به مولوی افراطی در هرات یک جوان را کشتند

به گزارش هدا بلاگ، رسانه های افغانستان از کشته شدن یک جوان افغان توسط افراد وابسته به مجیب الرحمان انصاری مولوی افراطی در هرات خبر می دهند.

افغانستان، افراد وابسته به مولوی افراطی در هرات یک جوان را کشتند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، بستگان یک جوان در شهر هرات می گویند که افراد وابسته به مولوی مجیب الرحمان انصاری، خطیب مسجد جامع گازرگاه هرات، او را به قتل رسانده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گزارش هشت صبح، این افراد می گویند که پسر عموی مجیب الرحمان انصاری این جوان را به ضرب گلوله به قتل رسانده است و خواهان محاکمه و مجازات قاتل هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات نیز می گوید شماری از ساکنان منطقه گازرگاه در ملاقات با والی هرات خواهان رسیدگی به این قتل شده اند و پلیس این موضوع را پیگیری خواهد نمود.

لازم به ذکر است که این مولوی افراطی پیش از این نیز در اظهاراتی تفرقه برانگیز گفته بود که دلیل مسائل افغانستان به دلیل حضور شیعیان در ساختار سیاسی این کشور است.

انصاری در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: در افغانستان یا باید کل قدرت در دست تشیع باشد که این غیر ممکن است؛ هیچ وقت جمعیت 90 درصدی زیر بار جمعیت 10 درصدی نمی رود؛ برای تامین امنیت و آرامش در افغانستان این جمعیت 10 درصدی باید سلب قدرت شوند؛ در غیر اینصورت امکان ندارد که گرگ و بره در کنار هم باشند و صلح و صفا و صمیمیت داشته باشند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2075

به "افغانستان، افراد وابسته به مولوی افراطی در هرات یک جوان را کشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افغانستان، افراد وابسته به مولوی افراطی در هرات یک جوان را کشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید