الکاظمی بر برگزاری انتخابات زودهنگام تاکید نمود

به گزارش هدا بلاگ، نخست وزیر عراق بر برگزاری انتخابات زودهنگام و پیشبرد چرخه اصلاحات در این کشور تأکید کرد.

الکاظمی بر برگزاری انتخابات زودهنگام تاکید نمود

به نقل از شبکه خبری المیادین، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در جلسه دولت گفت: من عضو هیچ حزبی و حزب گرا نیستم. مسئولیت اخلاقی من انتقال امانت به انتخابات در ژوئن و کوشش برای پیشبرد چرخه اصلاحات است. سیاستمداران باید توجه داشته باشند که عراق در شرایط پیچیده و دشواری است اما اراده ما همچنان قوی است.

وی درباره بندر فاو در استان بصره گفت: مشکل واقعی در این بندر وجود دارد. ما در این دوره با جدیت برای تحقق پروژه فاو کوشش می کنیم و به کسی اجازه نمی دهیم به حق ما در پروژه ایجاد بندر حیاتی لطمه بزند.

به گفته احمد ملا طلال، سخنگوی دولت عراق، دولت همچنین تصمیم گرفت اصطلاح وهمی ها در ادرات دولتی را که اشاره به کارمندان وهمی و غیرواقعی در ادارات رسمی است، از بین ببرد.

وی گفت: کابینه مکانیزمی را آنالیز کرد که می توان به وسیله آن از کارمندان واقعی و تعدادشان در تمام ادارات دولتی اطمینان حاصل کرد.

همچنین در این جلسه وزیر بهداشت درباره آخرین تحولات کرونا در عراق و کوشش های وزارتخانه اش در زمینه یاری پزشکی به بیماران و فراهم کردن ابزارهای پزشکی و ادامه برنامه های پیشگیری از بیماری با هماهنگی موسسات صحبت کرد.

وزیر برق نیز شرحی درباره فراوری برق و افزایش سطح آن و حل مسائل در این زمینه ارائه کرد. ، ایسنا

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1581

به "الکاظمی بر برگزاری انتخابات زودهنگام تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکاظمی بر برگزاری انتخابات زودهنگام تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید