اوج هیجان و لذت در تور آفریقای جنوبی با پرواز قطری

به گزارش هدا بلاگ، آژانس مسافرتی همسفر اقدام به برگزاری تور آفریقای جنوبی با پرواز قطری و به مقصد 3 شهر اصلی ژوهانسبورگ،سان سیتی و کیپ تاون کرده است

اوج هیجان و لذت در تور آفریقای جنوبی با پرواز قطری

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

این تور در تاریخ 13 و 20 شهریور 93 اجرا میگردد و برنامه سفر آن به توضیح زیر میباشد. در ابتدا توضیحی کوتاه درباره شهرهای مقصد در کشور آفریقای جنوبی خواهیم داد و سپس به تشریح دقیق برنامه سفر در طی 9 روز خواهیم کرد :

راهنمای گردشگری ژوهانسبورگ

ژوهانسبورگ گاهی با نام شهر طلایی شناخته می گردد چرا که معادن طلای بزرگی را در خود جای داده. ژوهانسبورگ با اینکه شهر جوانی است و حدود 120 سال پیش در سال 1886 بنیانگذاری شده، اما متفاوت تر از شهرهای دیگر است و ثروت قابل توجهی دارد. امروزه شهر ژوهانسبورگ پایتخت مالی آفریقای جنوبی است و پس از شهرهای قاهره در مصر و شهر لاگوس در نیجریه، بزرگترین شهر قاره آفریقا می باشد. در حقیقت شاخص رشد این شهر به حدی زیاد است که پیش بینی می گردد به زودی در لیست 10 تا از بزرگترین شهرهای دنیا قرار بگیرد.

ژوهانسبورگ که هم اکنون بزرگترین شهر درون مرزی دنیا می باشد، چندین شهر سنگربندی شده دارد و مرکز شهر مدرن آن مملو از آسمان خراش ها، مراکز خرید غول پیکر و تفریحات بسیار می باشد. در حال حاظر چندین پروژه عمرانی پرهزینه هم در مناطق Midrand و Sandton در دست انجام هستند. اما در محله اقلیت ها و نواحی حفاظت نشده مجاور میزان جرم و جنایت بسیار بالاست و بهتر است توریست ها فقط در نواحی توریست پسند و حفاظت شده به گردش بپردازند. ژوهانسبورگ همچنین مرکز اصلی دانش پژوهان و محل استقرار دانشگاه پراقتدار Witwatersrand و 25 هزار دانشجوی آن می باشد. ژوهانسبورگ دفاتر اطلاعات توریستی بسیار زیادی دارد که جدا از هم هستند و هرکدام ادعا می نمایند که به بهترین نحو می توانند این شهر را به توریت ها معرفی نمایند. اداره توریستی Gauteng که در مرکز خرید روزنبرگ واقع شده از همه معتبرتر است.

جهت مطالعه ادامه مطلب و مشاهده ادامه عکسها کلیک کنید

شهر آفتاب (Sun City)

سان سیتی (شهر آفتاب) در شمال آفریقای جنوبی واقع شده و حدود 2 ساعت با ژوهانسبورگ فاصله دارد. این شهر مجموعه ای گسترده از امکانات تفریحی، ورزش های آبی، گلف و تفریحات خانوادگی به همراه سرزمینی فانتزی و سرسبز در دل آفریقا را در خود جای داده است. این شهر با مناظره ای فوق العاده دیدنی در کنار پارک ملی پیلانسبرگ قرار گرفته که همراه باهم، تجربه ای بیادماندنی را برای شما رقم خواهند زد.

شهر سان سیتی با داشتن چهار هتل مختلف، از اقامتگاه های لوکس گرفته تا خانوادگی، تعطیلات خوشی را برای هر نوع سلیقه ای تضمین می نماید. این هتل ها عبارتند از قصر شهر گمشده (Palace of the Lost City)، هتل کاسکادس، هتل سان سیتی و کاباناس. ریزورت سان سیتی شب و روز تفریح و شادی را برای تمام مسافرین به ارمغان می آورد. این تفریحات عبارتند از بازدید از دره امواج، سوارکاری، کوهنوردی، خرید، غذاخوری. این شهر همچنین بدلیل برپا کردن انواع کنسرت و نمایشگاه خارق العاده، بسیار معروف شده و برای بیشتر مسافرین جالب توجه است.

هنگامی که در سان سیتی به سر می برید، فقط باید در آرامش استراحت کنید و از امکانات طراز اول این ناحیه نهایت استفاده را ببرید. حتما به ورزشگاه و مراکز آب معدنی این شهر بروید و از بازی تنیس یا اسکوآش و نیز بازی گلف در یکی از دو زمین گلف درجه یک آفریقا لذت ببرید. می توانید در روزهای گرم در کنار استخرهای فراوان استراحت کنید و خنک شوید. به همین منظور می توانید در پارک آبی نیز به اسکی روی آب و موج سواری بپردازید.

جهت مطالعه ادامه مطلب و مشاهده ادامه عکسها کلیک کنید

راهنمای گردشگری کیپ تاون

به ندرت شهری مانند شهر کیپ تاون پیدا می گردد که بتواند ادعا کند یک کوه عظیم در وسط شهر قرار گرفته است. کوه Table و قله های سر شیر و قله شیطان براستی سمبل شاخص کیپ تاون هستند.

این شهر محل استقرار ساختمان زیبای مجلس آفریقای جنوبی است یعنی جایی که نلسون ماندلا اولین رئیس جمهوری بود که به شیوه ای کاملا دموکراتیک انتخاب شد. شهر کیپ تاون شهری بزرگ و مهم می باشد. اسکله های شلوغ ویکتوریا و آلبرت، اماکن فرهنگی، سواحل زیبا، باغات گل و گیاه و پنگوئن های سواحل Boulders در مجاورت شهر سیمون، همگی جالب و مهیج هستند.

صنعت توریسم در کیپ تاون بسیار پیشرفت نموده است و می توانید اطلاعات توریستی این شهر را از دفاتری که در سراسر شهر پراکنده هستند دریافت کنید مثلا از مناطقی مانند فرودگاه، لنگرگاه، اسکله و حتی مرکز شهر که به نام City Bowl شناخته می گردد. از سایر نواحی مهم کیپ تاون می توان به Bo-Kaap، باغ ها، Green Point، رصدخانه و خلیج False اشاره نمود.

جهت مطالعه ادامه مطلب و مشاهده ادامه عکسها کلیک کنید

روز اولتهران/ژوهانسبورگ حرکت:20 شهریور ورود:21 شهریور

حرکت از تهران به مقصد دوحه پایتخت کشور قطردر ساعت 23:25 روزپنجشنبه 20 شهریور 1393 از فرودگاه امام با پرواز شماره 487 شرکت هواپیمایی قطرایرویز ورود به دوحه در ساعت 23:59 به وقت محلی و ترک دوحه در ساعت 01:15 بامداد با شماره پرواز 1359 شرکت هواپیمایی قطر. سپس ورود به شهر ژوهانسبورگ در ساعت 07:55 و ترانسفر به سمت هتل.

روز دومژوهانسبورگ22 شهریور شهریور

صرف صبحانه در هتل، اجرای گشت تمام روز شهر ژوهانسبورگ شامل بازدید از میدان نلسون ماندلا ،مسجد ترکهای مقیم آفریقای جنوبی (مسجد نظامیه) ،بازدید از بزرگترین مرکز فروش صنایع دستی ژوهانسبورگ Cambanos سپس حرکت به سمت شهر پر توریا شامل بازدید از Union Building و Church Sq. وصرف نهار Fast Food

روز سومژوهانسبورگ/سان سیتی23 شهریور شهریور

صرف صبحانه در هتل، حرکت به سمت ریزورت سان سیتی به صورت زمینی با اتوبوسهای توریستی مجهز (در حدود 2:30) در راستا بازدید از پارک شیرها سفید ،در ادامه ورود به سان سیتی و اخذ اتاق در هتل سان سیتی و بقیه روز به صورت آزاد.

خاطر نشان میسازد استفاده از پارک آبی سان سیتی برای مسافرین هتلها رایگان بوده و سایر تفریحات این ریزورت قابل رزرو به وسیله مرکز تفریحات و سرگرمی واقع در سان سیتی می باشد.، که راهنمای تور در این رابطه توضیحات لازم را ارایه خواهند داد.

روز چهارمسان سیتی /پارک جنگلی24 شهریور

ساعت بیداری در ساعت 05:00 بامداد ،اجرای گشت پارک جنگلی Game Drive در ساعت 05:30 بامداد (حدود 3:30 گشت) سپس بازگشت به هتل سان سیتی و صرف صبحانه ، بقیه روز به صورت آزاد جهت استفاده از امکانات ریزورت سان سیتی.

روز پنجمسان سیتی/ژوهانسبورگ/کیپ تان25 شهریور

صرف صبحانه در هتل،تحویل اتاق ها در ساعت 10 صبح و حرکت به سمت ژوهانسبورگ به صورت زمینی در راستا بازدید از دهکده فرهنگی لسدی (شما در این دهکده فرهنگی با نحوه زندگی اقوام و قبایل قدیمی آفریقایی آشنا می شوید.سپس ادامه راستا به سمت فرودگاه ژوهانسبورگ وپرواز به سمت کیپ تان.در ادامه ورود به کیپ تان ،ترانسفر به سمت هتل واخذ اتاق استراحت و صرف شام در هتل.

روز ششمکیپ تان26 شهریور

صرف صبحانه در هتل ، اجرای گشت نیم روزشهرکیپ تان شامل بازدید از ورزشگاه فوتبال ،تیبل مانتین ، کوه کله شیری ،سیگنال هیلز، سواحل زیبای واتر فرانت و کلیفتن ،منطقه مالزیایی وسپس صرف نهاربه صورت Fast Food و خرید در منطقه توریستی واتر فرانت. در ادامه صرف شام در هتل و استراحت.

روز هفتمکیپ تان27 شهریور

صرف صبحانه در هتل، اجرای گشت تمام روز شامل بازدید از منطقه کیپ پوینت ودماغه امید نیک، گشت کروز بر روی اقیانوس جهت دیدن جزیره فوکهای درییایی ،بازدید از محل تجمع پنگوئن های گرراستای آفریقایی ،مزرعه شترمرغها و شهر سایمون که سمیل نیروی درییایی افریقای جنوبی محسوب می گردد.در ادامه صرف شام در هتل و استراحت..

روز هشتمکیپ تان/ دوحه28 شهریور

صرف صبحانه در هتل، اجرای تور OPTIONAL یا خرید از بزرگترین مرکز خرید در کیپ تان CANAL WALK تحویل اتاق ها در ساعت 12 ظهر و سپس حرکت به سمت فرودگاه کیپ تان جهت عزیمت به ایران در ساعت 18:25 با شماره پرواز 1366 شرکت هواپیمایی قطر.ورود به دوحه در ساعت 06:20 صبح روز بعد.

روز نهمدوحه/تهران29 شهریور

ادامه راستا به سمت ایران با شماره پرواز 488 شرکت هواپیمایی قطر در ساعت 07:20

هتل Moslow در ژوهانسبورگ

هتلSun City Main

هتل Strand Tower در کیپ تاونمنبع: لست سکند
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 131

به "اوج هیجان و لذت در تور آفریقای جنوبی با پرواز قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج هیجان و لذت در تور آفریقای جنوبی با پرواز قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید