بازنشستگان کشوری برای سفر تخفیف خواهند گرفت

به گزارش هدا بلاگ، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازنشستگان کشوری برای سفر تخفیف خواهند گرفت.

بازنشستگان کشوری برای سفر تخفیف خواهند گرفت

داستان چیست؟

در چارچوب تفاهم نامه ارائه خدمات اقامتی تخفیفی و تقسیطی، بازنشستگان کشوری، تخفیف ویژه 35 درصدی اقامت در تمام هتل های ایرانگردی و جهانگردی برای بازنشستگان کشوری به صورت اقساط و کسر از حقوق ماهیانه به صورت اتوماتیک با بازپرداخت چهار ماهه ارائه شده است.

در مراسم امضای این تفاهم نامه فتح الله شعبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال برای اولین بار بودجه رفاهی در بودجه سالانه صندوق بازنشستگی کشوری تعریف شده، اضافه کرد: گرچه رقم تعریف شده در این بودجه اندک است؛ شروعی برای استمرار این خدمات در سال های آینده محسوب می شود.

محمود مرتضایی فرد، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی علاوه بر ضوابط وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا، تمام شیوه نامه های سازمان بهداشت جهانی در حوزه گردشگری رعایت می شود. پیش از این خدمات تخفیفی مراکز اقامتی صرفا در برخی مناسبتها و ایام خاص و تعطیلات ارائه می شد؛ اما در تفاهم نامه جدید، علاوه بر تخفیف، امکان تقسیط پرداخت هم فراهم شده و بازنشستگان در تمام ایام سال می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی امضای این تفاهمنامه را اقدام مناسبی برای کاهش هزینه های سفر بازنشستگان دانست و اضافه کرد: به رغم نگرانی ها درباره بیماری کرونا در شش ماه گذشته با اجرای 23 دستورالعمل بهداشتی مقابله با کرونا در هتل های ایرانگردی و جهانگردی در قالب طرح سالم گردی سبب شده تا حتی یک مورد ابتلا به بیماری کووید-19 در مراکز اقامتی این گروه گزارش نشود و همین موضوع خود سبب رونق بیشتر در حوزه گردشگری کشور است.

با امضای این تفاهم نامه، بازنشستگان کشوری از این پس می توانند با مراجعه به بخش تخفیف گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس یا صفحه ویژه بازنشستگان کشوری در سایت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی به آدرس نسبت به ثبت نام و رزرو مستقیم هتل و اتاق خود اقدام کنند.

علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شرح داد: در صحبت هایی که با وزیر بهداشت داشتم، وی نیز موافق این موضوع بود آنچه باعث شیوع کرونا می شود، سفرهای انبوهی است که تحت نظارت ما نیست؛ از این رو ایشان نیز موافق این بود که موضوع سفر هوشمند یا همان سفر مسئولانه مورد توجه قرار گیرد تا اگر هم قرار است سفری انجام شود حتما تحت نظارت این وزارتخانه باشد و باعث انتقال ویروس کرونا و گسترش این بیماری نشود.

او اضافه کرد: در حقیقت قرار نیست سفر بگونه ای انجام شود که سلامت مردم به خطر بیفتد و مسائل مضاعفی برای کادر درمان ایجاد شود. سفرها باید همراه با برنامه ریزی باشد و تحت نظارت این وزارتخانه انجام شود؛ بنابر این تاکید ما و وزارت بهداشت این است که سفر مسئولانه در کشور انجام شود، چرا که سلامت مردم در اولویت اصلی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1519

به "بازنشستگان کشوری برای سفر تخفیف خواهند گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشستگان کشوری برای سفر تخفیف خواهند گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید