بازی استقلال و فولاد برگزار می گردد

به گزارش هدا بلاگ، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:بحث بازیکنان باشگاه ها در تیم های ملی، برای تیم بزرگسالان وجود دارد و طبق مصوبه برای المپیک نیز برای مرحله نهایی این مسابقات است.

بازی استقلال و فولاد برگزار می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی و مورد برگزاری بازی دو تیم استقلال و فولاد در روز 27 دی گفت: به تقویمی که اعلام کردیم پایبند هستیم. دستور خاصی هم به ما اعلام نشده هیچ، بلکه روی برگزاری مسابقات هم تاکید شده چون در نیم فصل اول علاوه بر اینکه زمان برگزاری مسابقات برای تیم ها آزاد بود، زمان استراحت مناسبی هم داشتند، تعطیلی های ناخواسته ای هم تحمیل شد و به همین خاطر فشاری به نیم فصل دوم وارد کرد و علاوه بر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، شرایطی فراهم شد که در نگرانی و ریسک برای اتمام مسابقات برویم. علاوه بر این بحث اردوهای تیم های ملی هم وجود دارد. ناچاریم به برنامه زمانبندی پایبند بمانیم و باید یک مقدار در کنار هم فشار و تنگی مسابقات را تحمل کنیم تا بتوانیم لیگ را به خاتمه برسانیم.

مهدی در خصوص اینکه مسئولان دو تیم قاطعانه می گویند نمی توانند در تاریخ اعلام شده بازی نمایند، گفت: ما فقط برگزار نماینده هستیم. دوستان مصاحبه می نمایند و در این مورد مختار هستند، با تمام احترامی که برای رسانه ها قائلیم در رسانه ها نمی توانیم پاسخ بدهیم. در خصوص مکاتبات با سازمان لیگ در خدمتشان هستیم. به مکاتباتشان هم پاسخ دادیم. حضوری می توانند به سازمان لیگ بیایند و تقویم را نگاه نمایند، اگر فرصت و امکان بود این کار را انجام می دادیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: همواره در تعامل بوده ایم. نمایندگان باشگاه ها ما دیده اند که نهایت سعی مان را همواره نموده ایم. اگر بخواهند بازی نمایند یا ننمایند اختیار با خودشان است، ارکان انضباطی فدراسیون در این مورد تصمیم گیری می نمایند. اگر تشریف بیارند مسابقات را برگزار نمایند ممنون می شویم. ما تصمیم گیرنده نیستیم.

وی در خصوص اینکه باشگاه فولاد معتقد است 3 بازیکن در تیم ملی امید دارد و به همین خاطر نباید بازی برای این تیم برگزار گردد، اضافه نمود: بحث بازیکنان باشگاه ها در تیم های ملی، برای تیم بزرگسالان وجود دارد و طبق مصوبه برای المپیک نیز برای مرحله نهایی این مسابقات است. برای مرحله مقدماتی در المپیک دوستان بروند و آیین نامه را نگاه نمایند. ما بحث و صحبتی در این مورد نداشتیم. حتی مسابقات مقدماتی المپیک در فیفادی نیستند یعنی اردوها و مسابقات ما در در تقویم فیفا نیستند.

مهدی در خصوص اینکه آیا این مسئله را به باشگاه فولاد اعلام نموده اند، مطرح نمود: بله. ما در رابطه با بحث مصاحبه ها جوابگو نیستیم. دوستان آزادند مصاحبه نمایند. منعی در این مورد نیست. برگزاری این بازی از نظر کمیته مسابقات به قوت خودش باقی است، مگر اینکه هیات رئیس فدراسیون فوتبال یا ریاست فدراسیون در این مورد دستور بدهند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه باشگاه ها با وجود بدهی هایی که دارند بازیکن جذب می نمایند، توضیح داد: بحث بدهی و ثبت قرارداد بازیکنان به کمیته معین شرایط و کمیته جابجایی مربوط می گردد. تا آنجا که من آگاه هستم باشگاه ها موظف اند 50 درصد بدهی های خودشان را پرداخت نمایند تا مجوز بازیگن دریافت به آن ها داده گردد. اینها موارد حقوقی و قانونی است که کمیته معین شرایط باید جواب بدهد، شاید ذخیره نمایند یا کار دیگری نمایند اما بعید می دانم اجازه ثبت قرارداد به آنها داده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 207

به "بازی استقلال و فولاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استقلال و فولاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید