با نظر مجیدی و گل محمدی؛ پنالتی زنان دربی معین شدند

به گزارش هدا بلاگ، اخبار رسیده از اردوی دو تیم استقلال و پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای زدن پنالتی های احتمالی در خلال برگزاری دربی 98 انتخاب های نهایی خود را انجام دادند.

با نظر مجیدی و گل محمدی؛ پنالتی زنان دربی معین شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از اردوی استقلال خبر می رسد فرهاد مجیدی با توجه به پنالتی های پیروزی که یامگا در طول فصل جاری به ثمر رسانده تصمیم دارد درصورت به دست آمدن ضربه پنالتی در دربی آن را به یامگا بسپارد. البته این بازیکن در ملاقات مقابل گل گهر سیرجان یک پنالتی را از دست داد اما خودش در ریباند پنالتی را به گل تبدیل کرد. پنالتی که محسن فروزان دروازه بان گل گهر پیروز به مهار آن شد ولی خاتمه استقلال در انتها نیمه اول با فزونی یک بر صفر به رختکن رفت.

موثرترین بازیکن استقلال در نیم فصل اول با 10 گل زده و سه پاس گل کاندیدای اول کادر فنی استقلال برای زدن ضربه پنالتی است.

اما در تیم پرسپولیس یحیی گل محمدی تصمیم گرفته این وظیفه را به مهدی ترابی محول کند. مهدی ترابی در فصل جاری سه بار پیروز به باز کردن دروازه حریفان پرسپولیس شده است. او ابتدا در ملاقات مقابل مس رفسنجان که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی شد برای تیمش گل زد. تک گل پرسپولیس در آن ملاقات را ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او در بازی مقابل ذوب آهن نیز از روی نقطه پنالتی دومین گل پرسپولیس را زد تا تیمش دو بر صفر برنده گردد. اما سومین گل ترابی در جریان بازی مقابل فجرسپاسی به ثمر رسید.

ناگفته نماند؛ ترابی در ملاقات مقابل تراکتور در هفته سیزدهم که پرسپولیس با فزونی 2 بر یک برنده شد یک ضربه پنالتی را هم از دست داد اما با این وجود از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که مهدی ترابی مأمور اصلی زدن ضربه پنالتی در تیم یحیی گل محمدی در دربی 98 است.

ملاقات تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 17 و 30 روز پنجشنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه آزادی با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3496

به "با نظر مجیدی و گل محمدی؛ پنالتی زنان دربی معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نظر مجیدی و گل محمدی؛ پنالتی زنان دربی معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید