برزیل قابلیت پرداخت آنلاین واتس اپ را متوقف کرد

به گزارش هدا بلاگ، بانک مرکزی برزیل قابلیت جدید واتس اپ برای پرداخت دیجیتال از طریق این پیغام رسان را متوقف نموده زیرا مقامات اقتصادی کشور هنوز آن را آنالیز ننموده اند.

برزیل قابلیت پرداخت آنلاین واتس اپ را متوقف کرد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران به نقل از رویترز، بانک مرکزی برزیل، قابلیت آزمایشی و جدید واتس اپ برای انتقال پول به وسیله چت را تعلیق کرد و به شرکت های ویزا و مستر کارت دستور داد پردازش پرداخت های اجرا شده توسط این سیستم را متوقف نمایند.

واتس اپ هفته گذشته قابلیت جدیدی را در برزیل ارائه کرد که به کاربران اجازه می دهد به وسیله چت به کاربران دیگر یا کسب و کارهای محلی پول منتقل نمایند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد وجه نقد را مشابه ضمیمه کردن عکس یا ویدئو به دیگری منتقل نمایند.

بانک مرکزی برزیل در بیانیه ای اعلام نمود ارائه این سرویس بدون انجام تحلیل از سوی مقامات اقتصادی این کشور به قدرت رقابت، کارآمدی و فرایند حفظ اطلاعات شخصی درسیستم پرداخت خسارت می زند.

واتس اپ در برزیل بیش از 120 میلیون کاربر فعال دارد و این کشور پس از هند، دومین بازار عظیم اپلیکیشن مذکور به حساب می آید. البته واتس اپ برای ارائه قابلیت پرداخت آنلاین در هند نیز با چالش هایی روبرو شده بود.

البته سخنگوی واتس اعلام نمود این پلتفرم به همکاری با شرکای محلی و بانک مرکزی برزیل ادامه می دهد تا پرداخت های دیجیتال را برای کاربرانش در این کشور فراهم کند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 584

به "برزیل قابلیت پرداخت آنلاین واتس اپ را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیل قابلیت پرداخت آنلاین واتس اپ را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید