برنامه اولویت های سرمایه انسانی، مرکز توجه داوطلبین اکسپرس اینتری

به گزارش هدا بلاگ، برنامه بسیار فعال اولویت های سرمایه انسانی انتاریو، توجه داوطلبین اکسپرس اینتری را به خود جلب نموده است.

برنامه اولویت های سرمایه انسانی، مرکز توجه داوطلبین اکسپرس اینتری

برنامه اولویت های سرمایه انسانی انتاریو همراستا با سیستم اکسپرس اینتری، فعال تر از هر زمان دیگری در حال کار می باشد. از میان برنامه های سیستم اکسپرس اینتری فدرال که تقریبا هر دو هفته، دروایی هایی را انجام می دهند، برنامه اولویت های نیروی انسانی انتاریو، با 5 دراو از آغاز سال 2018، که سه مورد آن در ماه فوریه بوده است، توجه داوطلبین مهاجرت مالی را جلب کرده است.

برنامه های استانی در سیستم اکسپرس اینتری در سال 2018

اکسپرس اینتری در مهاجرت استانی کانادا

صدور دعوت نامه های جدید به وسیله برنامه اولویت سرمایه انسانی انتاریو برای داوطلبین اکسپرس اینتری

برنامه اولویت های نیروی انسانی (HCP)، به استان انتاریو این امکان را می دهد تا بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری را به دنبال داوطلبینی که امتیاز CRS شان حداقل 400 است و سایر معیارهای مد نظر استان را برآورده می کنند، جستجو و آن ها را برای اخذ اقامت دائم کانادا، دعوت به اپلای کنند. داوطلبانی که پیروز به دریافت گواهی انتخاب استانی می شوند، 600 امتیاز اضافی دیگر در امتیاز CRS خود دریافت می کنند.

میزان داوطلبین دعوت شده توسط اکسپرس اینتری در کل سال، بیشتر از داوطلبین دعوت شده به وسیله HCP بوده است. برای مثال، در سال 2017، بیش از 80 هزار دعوت نامه اخذ اقامت دائم توسط اکسپرس اینتری صادر شده است که در مقایسه با کل سهمیه 6500 دعوت نامه انتاریو، تنها بخشی از آن مربوط به برنامه HCP می باشد. در دو ماهه اول 2018، انتاریو به وسیله برنامه HCP، 1808 دعوت نامه اخذ اقامت دائم صادر نمود. در همین دوره زمانی، تعداد کل دعوت نامه های صادر شده توسط اکسپرس اینتری طی 4 دراو، 11500 مورد بود.

با این وجود، برنامه اولویت های سرمایه انسانی، همچنان فعال تر از هر زمان دیگری است و انتاریو اصلاحات خوشایندی را در نحوه عملکرد این برنامه از جمله اینکه اطلاعات در خصوص دراو های بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری چگونه اعلان می شوند، مطرح کرده است.

امتیاز CRS مورد احتیاج

دولت انتاریو در حال اعلان محدوده امتیاز CRS برای داوطلبین منتخب و همچنین بازه تاریخی که نشان می دهد داوطلبین منتخب در هر دراو، در چه بازه تاریخی پروفایل خود را به بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری ارائه کرده اند، می باشد. تا کنون پایین ترین امتیاز CRS منتخب به وسیله برنامه HCP در سال 2018، 433 بوده است.

پایین ترین امتیاز CRS مورد احتیاج اعلان شده برای دراو های اکسپرس اینتری در سال 2018 در دو رویداد مجزا، 442 بوده است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشد، همه داوطلبانی که امتیازشان در بازه اعلان شده توسط انتاریو هستند، پیروز به اخذ نامه NOI نشده اند. این موضوع با دراو های اکسپرس اینتری فدرال که در آن هر داوطلبی که امتیازش بالاتر از حدنصاب CRS است دعوت به اپلای اخذ اقامت دائم می گردد، تفاوت دارد.

تاریخ اعلانتعداد دعوت نامه های صادر شدهبازه امتیاز CRSتاریخ ارائه پروفایل اکسپرس اینتری
27 فوریه 2018511433-4411 ژانویه 2018 تا 22 فوریه 2018 ساعت 4 شب
13 فوریه 2018488435-4411 ژانویه 2018 تا 8 فوریه 2018
8 فوریه 201889433-4441 ژانویه 2018 تا 25 ژانویه 2018
26 ژانویه 2018380433-4441 ژانویه 2018 تا 25 ژانویه 2018
23 ژانویه 2018340440-4461 ژانویه 2018 تا 19 ژانویه 2018

فرآیند NOI انتاریو

هنگامی که یک داوطب اکسپرس اینتری به وسیله برنامه HCP انتاریو انتخاب می گردد، برایش یک NOI صادر می گردد و سپس می تواند برای اخذ گواهی انتخاب استانی به انتاریو (OINP) درخواست دهد. بعد از اینکه داوطلب یک NOI از انتاریو دریافت می کند، 45 روز تقویمی زمان برای ارائه درخواست خود به OINP زمان دارد. متقاضیان OINP، باید هزینه رسیدگی معادل با 1,500 دلار پرداخت کنند.

هنگامی که درخواست توسط انتاریو تایید شد، داوطلب به وسیله اکانت آنلاین خود نامه ای از OINP دریافت می کند و سازمان IRCC آن ها را از این انتخاب آگاه می کند. سپس داوطلب 30 روز تقویمی زمان برای پذیرش این انتخاب در سیستم اکسپرس اینتری، دارند. با این حال همه داوطلبین دعوت شده توسط انتاریو الزاما درخواست خود را تا انتها این مهلت 45 روزه به ارائه نمی کنند. بعضی از از داوطلبین ممکن است بعد از دریافت NOI از انتاریو؛ به امید دریافت یک ITA از IRCC و صرفه جویی در بعضی از هزینه ها و زمان، ریسک انتظار به اپلای را قبول کنند.

تاریخ ارسال پروفایل

یکی دیگر از تفاوت های موجود میان دراو های HCP انتاریو و دراو های اکسپرس اینتری در درابطه با تاریخ ارائه پروفایل های معتبر است. پروفایل های موجود در بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری به مدت یک سال معتبر هستند و داوطلبین بر اساس تاریخ ارائه درخواستشان از یک دراو بانک اطلاعاتی حذف نمی شوند. تاریخ ارائه فقط هنگامی که IRCC قانون عدم تساوی امتیازهای برابر را به کار می گیرد، اهمیت می یابد.

در طول دراوهای برنامه HCP، انتاریو، تاریخ ارائه پروفایل ارتباط بیشتری پیدا می کند. از زمان آغاز سال 2018، دوره های دعوت OINP، بازه زمانی که داوطلبین پروفایل خود را در سیستم اکسپرس اینتری فدرال ارائه می کنند، با جزئیات بیان کرده است. این توسعه به دنبال مشاوره OINP در سال 2017 بود که متقاضیان آینده برنامه اولویت های سرمایه انسانی را تشویق کرد تا پروفایل جدیدی را در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کنند تا هنگامی که OINP بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری دولت فدرال را جستجو می کند، شناسایی پروفایل آنها راحت تر باشد.

تا کنون در سال 2018، انتاریو، 1 ژانویه 2018 را به عنوان آخرین تاریخ اولیه رای ارائه پروفایل در کل 5 دوره دعوت HCP ذکر کرده است. با این که ارائه یک پروفایل جدید ممکن است مزایایی داشته باشد، اما ممکن است ریسک هایی نیز داشته باشد. دو دوره دعوت HCP در ماه فوریه یک تاریخ انتها معین برای ارائه پروفایل ها داشتند.

سایر برنامه های اکسپرس اینتری انتاریو

علاوه بر برنامه HCP، انتاریو برنامه های نیروهای متخصص فرانسوی زبان و برنامه نیروهای فنی و حرفه ای همراستا با اکسپرس اینتری را نیز دارا می باشد. برنامه نیروهای متخصص فرانسوی زبان برای نیروهای متخصص فرانسوی زبانی است که مهارت های زبان انگلیسی آنها قوی است و می خواهند به طور دائم در انتاریو زندگی و کار کنند.

برنامه نیروهای فنی و حرفه ای انتاریو همراستا با اکسپرس اینتری نیروهای فنی که دارای سابقه کار بی وقفه یا سابقه کاری در سال های اخیر در انتاریو بوده اند را مد نظر قرار می دهد. دراوهایی که به وسیله برنامه اولویت های سرمایه انسانی انتاریو و برنامه اکسپرس اینتری فدرال انجام می گردد، چندین تفاوت مهم دارند که همه باید آن را در نظر بگیرند:

اولین مرحله در دنبال کردن هر یک از این مسیرهای مهاجرتی هیجان انگیز، ورود به بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری فدرال است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 709

به "برنامه اولویت های سرمایه انسانی، مرکز توجه داوطلبین اکسپرس اینتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه اولویت های سرمایه انسانی، مرکز توجه داوطلبین اکسپرس اینتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید