ویزای کانادا: برترین بانک های کانادا برای مسافران بین المللی

به گزارش هدا بلاگ، بودجه بندی برای سفر از کانادا به ایالات متحده یا اروپا، با توجه به بالا بودن هزینه سفرهای بین المللی شما را مجبور می نماید تا تک تک پنی های خود را جمع آوری نمایید تا از عهده هزینه های چنین سفری برآیید!

ویزای کانادا: برترین بانک های کانادا برای مسافران بین المللی

علاوه بر هزینه های روزانه، بیمه و مخارج سفر، برداشت پول نقد از حساب بانکی در یک سفر خارجی می تواند هزینه های سنگینی به شما تحمیل کند؛ هزینه ای که می تواند خرج سرگرمی و لذت بیشتر گردد.

برای یاری به کاهش فشار اقتصادی بر مسافران، وب سایت Ratehub، به اسم ابزاری برای مقایسه خدمات اقتصادی در کانادا، مطالعه ای انجام داده است که در آن پنج بانک عظیم کانادا را از نظر هزینه ها، کارمزدها و نرخ های تبدیل ارز برای برداشت پول به شکل ارز خارجی مورد مقایسه قرار می دهد.

در این مطالعه، هزینه های برداشت 100 دلار آمریکا و 100 یورو به وسیله یک فرد کانادایی از ATM ها در طول سفر مقایسه شده است که 5 بانک عظیم کانادا در آن شرکت داده شده اند و در جدول زیر می توانید نتایج را مشاهده کنید.

مشتریان Scotiabank در صدر جدول قرار گرفته اند و چیزی حدود 3 تا 5 دلار کانادا در برداشت های نقدی خود در ایالات متحده و اروپا صرفه جویی نموده اند. Scotiabank عضو اتحادیه جهانی دستگاه های خودپرداز (Global ATM Alliance) است، شبکه ای که به مشتریان بانک های عضو امکان می دهد بدون پرداخت هزینه اضافه، از ATM دیگر بانک ها پول برداشت نمایند.

در مقابل، مشتریان TD Bank با توجه به بالا بودن میانگین هزینه مدیریت ارز خارجی، بیشترین هزینه را برای برداشت وجوه نقدی بین المللی می پردازند. کارمزد دریافتی به وسیله این بانک معادل 3.5 درصد است، ولی سایر بانک ها 2.5 درصد از مشتریانشان کارمزد می گیرند.

هزینه های دسترسی به ATM ها در این پنج بانک برابر بوده و معادل 5 دلار در اروپا و 3 دلار در ایالات متحده می باشد.

اینطور که تعیین است، همه بانک های کانادایی در زمینه ارائه خدمات مسافری یکسان عمل نمی نمایند، به همین علت بسیار مهم است که قبل از سفر بدانید هر کدام چه شرایطی دارند و اجازه ندهید هزینه های بانکی غیر ضروری در طول سفر به شما تحمیل گردد.

همچنینی برای اطلاع از نحوه افتتاح حساب در کانادا این مقاله را بخوانید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3201

به "ویزای کانادا: برترین بانک های کانادا برای مسافران بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: برترین بانک های کانادا برای مسافران بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید