بوردرلندز 3 از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد نمود؛ پلی استیشن کوتاه آمد

به گزارش هدا بلاگ، شرکت گیرباکس (Gear Box) سال گذشته سیستم کراس پلی (Cross Play) را به بردرلندز 3 (Borderlands 3) افزود. با این حال کنسول های سونی از آن پشتیبانی نمی کردند. حال این شرایط قرار است به زودی تغییر کند. چندی پیش اعلام شد که بازی بوردرلندز 3 به طور کامل از سیستم کراس پلی پشتیبانی خواهد نمود. به این معنا که شما می توانید بخش آنلاین این بازی را با پلتفرم های دیگر هم تجربه کنید.

بوردرلندز 3 از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد نمود؛ پلی استیشن کوتاه آمد

کراس پلی این بازی در دو ماه آینده در دسترس خواهد بود. با توجه به پلتفرم های مختلفی که بوردرلندز در آن حضور دارد، جامعه گسترده ای با این قابلیت به وجود آمده است. به طور کلی سونی نسبت به کراس پلی مقاومت زیادی می نماید. این موضوع درباره عناوینی مثل فورتنایت (Fortnite) و راکت لیگ (Rocket League) هم صدق می نماید. در ابتدا که این عناوین تصمیم به کراس پلی گرفتند، کنسول های سونی در این قابلیت حضور نداشتند. این شرایط درباره عناوین انحصاری سونی هم وجود دارد.

به این معنا که عناوین انحصاری مایکروسافت از همان ابتدا روی کامپیوترها هم وجود دارند. این درحالی است که عناوین انحصاری سونی چند سال بعد به کامپیوتر می آیند. بعضی از عناوین مثل آخرین ما (The Last of Us) اصلا به کامپیوتر راه پیدا نمی نمایند.

بازی بوردرلندز (Borderlands 3) در سال 2019 برای کنسول های نسل 8 و کامپیوتر عرضه شد. این بازی توانست امتیاز 81 را از سایت متاکریتیک دریافت کند و بعلاوه یکی از عناوین خوب در مجموعه بردرلندز است. با وجود اینکه امتیاز آن خیلی خوب نیست اما تجربه بسیار لذت بخشی را در اختیار هواداران قرار می دهد.

شرکت سازنده این بازی هم پشتیبانی خوبی از آن نموده و تمام کوشش خود را نموده تا بردرلندز همچنان زنده باقی بماند. حال که خبری از بسته الحاقی نو برای این بازی نیست، افزودن امکاناتی مثل کراس پلی یا نمونه های دیگر باعث خواهد شد تا محبوبیت بوردرلندز 3 حفظ بشود.

منبع: TheVerge.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3499

به "بوردرلندز 3 از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد نمود؛ پلی استیشن کوتاه آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوردرلندز 3 از قابلیت کراس پلی پشتیبانی خواهد نمود؛ پلی استیشن کوتاه آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید