تسویه حساب مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی از سوی سازمان بیمه سلامت

به گزارش هدا بلاگ، معاون برنامه ریزی توسعه، مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از پرداخت تمام مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی خبرداد.

تسویه حساب مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی از سوی سازمان بیمه سلامت

به گزارش خبرنگاران، حسین رنجبران، گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان هدفمندی یارانه ها و وجوه دریافتی از محل اعتبارات سال 1400، کلیه مطالبات سال 99 موسسات خصوصی، خیریه و غیردولتی اعم از پزشکان ، دندانپزشکان، پاراکلینیک، فیزیوتراپی، موسسات سنگ شکن، دیالیز و...تسویه شد، لذا در حال حاضر هیچ موسسه غیر دولتی در حوزه سرپایی و بستری مطالبه ای در سال 99 از سازمان بیمه سلامت ندارد.

وی اضافه کرد: همچنین مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی تا خاتمه آذرماه تسویه شده و تخصیص بابت تسویه مطالبات دی ماه دانشگاه ها صادرشده است، از سوی دیگر پرداخت به دانشگاه های پیشرو در پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یک تا دو ماه جلوتر از سایر دانشگاه ها صورت می گیرد. درضمن تا چند روز آینده پرداخت بخشی از مطالبات بهمن ماه موسسات دولتی دانشگاهی نیز انجام خواهد شد.

رنجبران با اشاره به اینکه علی الحساب مطالبات در بخش نظام ارجاع برای فروردین و اردیبهشت 1400 پرداخت شده است گفت: پرداخت مطالبات خسارات متفرقه تا 25 خرداد 1400، پزشک خانواده شهری تسویه برای سال 99 و 80 درصد علی الحساب فروردین و اردیبهشت امسال انجام شده است؛ همچنین علی الحساب خرداد نیز برای پزشکان خانواده شهری صادر شده و تسویه مطالبات نظام ارجاع روستاییان برای سال 99 انجام شده است.

معاون برنامه ریزی،مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ضمن اینکه 80 درصد علی الحساب فروردین و اردیبهشت نظام ارجاع روستاییان برای امسال نیز پرداخت شده است، ازسوی دیگر تخصیص علی الحساب 80 درصد خرداد ماه نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه تخصیص نسخ الکترونیک، تا اردیبهشت ماه صادر شده و پرداخت نسخ الکترونیک خردادماه نیز تا دهم تیرماه انجام خواهد شد، تاکید نمود: همچنین تخصیص علی الحساب خردادماه سطح یک روستاییان و پزشکان خانواده دو استان فارس و مازندران نیز صادر شده است.

بنابراعلام پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، رنجبران اضافه کرد: بیمه سلامت 2 هزار و 270 میلیارد ریال در قالب تامین زیرساخت 32 دانشگاه پرداخت نموده تا دانشگاه ها بتوانند در بحث نسخه نویسی الکترونیکی اقدامات مناسب را انجام دهند، نکته مهم دیگر پرداختی ها به کارکنان در بحث آموزش نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی تحت عنوان هزینه های بالاسری است؛ لذا اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده و با پیگیری های لازم بدون تردید حق افرادی که در این راستا کوشش کردند تضییع نخواهد شد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2983

به "تسویه حساب مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی از سوی سازمان بیمه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسویه حساب مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی از سوی سازمان بیمه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید