تعبیر خواب سرما، احساس سرما در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش هدا بلاگ، احساس سردی و سرما بنا به گفته کتاب فرهنگ تفسیر رویا اشاره به ترس بیننده خواب درباره کنار گذاشته شدن و فراموش شدن توسط دیگران دارد.

تعبیر خواب سرما، احساس سرما در خواب چه تعبیری دارد؟

بسیاری از افراد هستند که رویاهایی درباره احساس سرما، سرمازدگی، دیدن شخص مرده ای که سردش است و ... مشاهده می نمایند. در ابتدا بایستی توجه کرد که تعبیر هر خواب بر اساس شرایط زندگی فرد رویابین انجام می گردد و تفاسیری که با استفاده از نمادها بیان می گردد می توانند برای هر شخص معانی جداگانه ای داشته باشند. به طور مثال دیدن افراد مرده برای بعضی می تواند تلاشی برای کنار آمدن با از دست دادن متوفی بوده و برای شخص دیگری احساس ضعف و ناتوانی در بخشی از وجودش باشد. بنابراین باید قبل از هرگونه تعبیر به نکات بالا توجه داشت.

تعبیر خواب سرما

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ سرما و سردی در رویا اشاره به احساسات خاموش مانده به ویژه ترس دارد. فرد بیننده خواب حساس می نماید که فراموش شده است و معمولا داشتن این افکار منجر به دیدن خواب های می گردد که درون آن احساس سرما می نماید. البته در بعضی موارد نیز این گونه رویا می تواند اشاره ای به تصویر مرگ نیز داشته باشد.

تعبیرگران اسلامی درباره احساس سرما در خواب چه می گویند؟

ابن سیرین می گوید:

  • تعبیر خواب سرما، رنج و ضرر و زیان می باشد.
  • اگر در خواب ببینی سردت شده است، تعبیرش این است که به اندازه سرما دچار فقر و تنگدستی می شوی.
  • اگر ببینی سرما بدن تو را خشک نموده است، هلاک خواهی شد یا اینکه یکی از بستگانت از جهان می رود.
  • اگر ببینی سرما به بدن تو لطمه و آسیب زده است، بستگانت به تو رنج و ضرر و زیان می رسانند.
  • اگر ببینی فصل بهار است و هوا نامعتدل می باشد، طوریکه که از سرما و گرما مردم دچار رنج و ضرر شده اند، پادشاه به مردم آنجا رنج و ضرر و زیان می رساند.

سخن آخر

اگر به تازگی خوابی با موضوع سرما دیده اید، می توانید رویای خود را در پایین همین صفحه برای کارشناسان ما بنویسید تا در اسرع وقت جوابگوی شما باشند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1943

به "تعبیر خواب سرما، احساس سرما در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

18 کاربر به "تعبیر خواب سرما، احساس سرما در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب سرما، احساس سرما در خواب چه تعبیری دارد؟"

6 دیدگاه

امیرحسین 9 آبان 1402

سلام .مادرم یک هفته پیش از دنیا رفت .دیشب خواب دیدم که مقداری برف آمده وهوا سرداست داخل اتاق شدم دیدم همه خوابیدند ولی مادرم نشسته ویک پتو دور خودش پیچیده، گفتم مامان چرا نخوابیدی ، گفت سردمه خوابم نمیبره ،گفتم الان برات پتو میارم و از خواب بیدار شدم .
ممنون میشم تعبیر کنید

پاسخ به امیرحسین

رضاقاسمی 19 بهمن 1401

سلام ما یک نوزاد 4 ماهه رو سه سال پیش از دست دادیم و به علت بیماری فوت کرد از اون موقع تا حالا خانمم دو بار خواب دیده که نوزادمون سردش شده یک بار هم مادرم خواب دید نوزادمون خوابیده و بالاش پتو ننداختیم و سردش شده میخام تعبیرش و بدونم ممنون.

پاسخ به رضاقاسمی

یوسفی 11 اردیبهشت 1401

سلام روز بخیر
من توخواب مادر مرحومم را دیدم که میگفت بهش سه طبقه خانه بزرگ دادن ولی خانه هاش سردن کاشکی یک طبقه بزرگ میدادن ولی گرم بود

پاسخ به یوسفی

آرین 20 بهمن 1400

من خواب دیدم که ما مثل قدیم کنار هم خوابیدیم و لحاف کشیدیم روی خودمون بعد در ایوان داره باز میشه من دقت کردم دیدم یه سگه امد داخل و خیس شده داره میارزه من اول که دیدمش ترسیدم ولی وقتی دیدم سردشه و داره میلرزه و امد رفت زیر لحاف منم روش لحافو مرتب کرد که زود گرمش بشه

پاسخ به آرین

محمدرضا 9 آذر 1400

با سلام و دعای خیر
دوشب پیش خواب دیدم یکی از نزدیکان باهاش مشکل دارم وپست و مقام بالایی دارد و حقم هم ضایع کرده تو خواب به من می‌گفت زغال برای من بیار من سردم شده من هم بی اعتنایی کردم و براش نیاوردم

پاسخ به محمدرضا

سپیده 6 آبان 1400

با سلام
در خواب دو تا از دخترعمه هام و دیدم که خانه ما امدند و هنگام خواب یک پتو دادم ولی دیدم که پتو و لحافهای دیگر هم برداشتند و هردو میگن که خیلی سردشان هست و من تعجب کرده بودم چون به نظر من اصلا سرد نبود ….

پاسخ به سپیده
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید