جدی شدن برآورد ها ، خداحافظی رئیس مجلس از مجلس پس از 12 سال؟

به گزارش هدا بلاگ، همزمان با جدی شدن بحث فعالیت انتخاباتی اصولگرایان در شهر قم، حالا خبر می رسد علی لاریجانی پس از سه دوره حضور در مجلس این بار قصد ندارد نامزد نمایندگی مجلس شود.

جدی شدن برآورد ها ، خداحافظی رئیس مجلس از مجلس پس از 12 سال؟

به گزارش خبرنگاران، ایلنا نوشت رئیس مجلس شورای اسلامی چند روز پیش در جمع برخی فعالان سیاسی همسو در شهر قم از عزم خود برای نامزد نشدن در انتخابات آینده مجلس خبر داده است. این در حالی است که پیش تر برخی حدس ها از احتمال کوچ لاریجانی به تهران و سرلیست شدن او در انتخاباتی منتشر شده بود که فقط چهار ماه دیگر تا برگزار شدن آن باقی است.

  • لاریجانی: مقام های آمریکا فکری به حال دهان آقای ترامپ کنند

حضور علیرضا زاکانی در قم و عیادت از احمد امیرآبادی فراهانی پس از عمل جراحی وی که کمتر از یک ماه پیش رخ داد، این حدس را تقویت می کرد که عزم زاکانی در کنار دیگر اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم بسیار جدی است.

اصلاح طلبان قم منتظرند ببینند نامزدهای مورد نظرشان از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند یا نه و در نهایت برای حضور در میدان انتخابات چه مهره هایی در اختیار خواهند داشت. گفته می شود اصلاح طلبان قم که در انتخابات قبلی مجلس از لاریجانی حمایت کردند، در این دوره ممکن است فهرستی سه نفری ارائه نکنند با یک یا دو نفر در انتخابات حضور یابند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 46

به "جدی شدن برآورد ها ، خداحافظی رئیس مجلس از مجلس پس از 12 سال؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدی شدن برآورد ها ، خداحافظی رئیس مجلس از مجلس پس از 12 سال؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید