خبرنگاران ارتش جمهوری اسلامی نماد خدمت و دفاع از منافع ملی است

به گزارش هدا بلاگ، اراک - خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد خدمت بی منت و دفاع همه جانبه از منافع ملی است و از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام اسلامی دریغ نکرده است.

خبرنگاران ارتش جمهوری اسلامی نماد خدمت و دفاع از منافع ملی است

بهروز اکرمی روز آدینه در آیین گرامیداشت 29 فروردین و روز ارتش در اراک اضافه نمود: ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تا کنون در هر شرایطی پشتیبان مردم و نظام بوده است.

وی ادامه داد: ارتشیان همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران در خنثیسازی توطئه های مختلف ضدانقلاب در اوایل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی رشادت های بسیاری از خود به یادگار گذاشتند و با تقدیم 48 هزار شهید والامقام همیشه بر تارک این مرز و بوم می درخشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی فلسفه وجودی ارتش را خدمت صادقانه مطرح نمود و گفت: بعد از جنگ تحمیلی نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح خدمت به ملت را سرلوحه امور خود قرار داد و صحنه یاری به مناطق سیل و زلزله زده اقدامات موثری انجام داده است.

اکرمی بیان نمود: در جریان شیوع ویروس کرونا نیز ارتش با تمام تجهیزات پزشکی، بهداشتی و کادر درمانی خود به میدان آمد و با پشتیبانی از وزارت بهداشت نقش موثری در جلوگیری از گسترش این ویروس ایفا کرد.

وی اضافه نمود: رفتار اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آحاد مردم ایران با شیوع ویروس کرونا تغییرات چشمگیری پیدا نموده و ارتش همیشه قهرمان زحمات بسیاری برای کنترل و بازگرداندن شرایط عادی به کشور متحمل شد.

29 فروردین از سوی امام خمینی(ره) با عنوان روز ارتش نام گذاری شده است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 469

به "خبرنگاران ارتش جمهوری اسلامی نماد خدمت و دفاع از منافع ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ارتش جمهوری اسلامی نماد خدمت و دفاع از منافع ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید