خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش دستور به بازبینی کتاب های درسی داد

به گزارش هدا بلاگ، تهران-خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش گفت: از همکاران سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خواستم تغییرات 2 سال اخیر کتاب های درسی را بازبینی و اصلاحات لازم را در چاپ جدید اعمال کنند.

خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش دستور به بازبینی کتاب های درسی داد

محسن حاجی میرزایی امروز دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: از تغییر متن نویسنده فاخر کشورمان در کتاب فارسی پایه هفتم متاسف شدم.(هرچند در دوره مسوولیت من نبوده است.)

وی در ادامه آورده است: در همان ماه های اول مسوولیت، فرآیند دقیق، منسجم و حرفه ای را برای بررسی و اصلاح تغییرات تدوین و ابلاغ کردم تا مطمئن شویم که در آینده شاهد چنین مواردی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان دهنده تغییراتی در کتاب فارسی پایه هفتم است، در این تصاویر نشان داده شده که در بخشی از متن داستان قلب کوچکم را به چه کسی هدیه بدهم؟ اثر نادر ابراهیمی عبارت به خاطر اسلام به متن داستان اضافه شده است موجب نارضایتی برخی از کاربران و نویسندگان در فضای مجازی شد.

افزودن کلمات و تغییر در متن بدون اعلان آن ، خارج از عرف نشر و بازنشر مطالب نویسندگان است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1900

به "خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش دستور به بازبینی کتاب های درسی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش دستور به بازبینی کتاب های درسی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید