خرید تتر با ارزش ترین استیبل کوین دلاری دنیا

به گزارش هدا بلاگ، شاید این جمله که در حال حاضر تتر (USDT) با ارزش ترین استیبل کوین دنیا محسوب می گردد برای بسیاری از افراد ابهام داشته باشد و این سوال که مگر همه استیبل کوین ها قیمتشان ثابت نیست؟ برایشان ایجاد گردد. در واقع قیمت تتر با دای یا BUSD برابر است اما از لحاظ ارزش بازار (مارکت کپ) به مراتب ارزشی بیشتر دارد. در این مقاله با هم به آنالیز تاریخچه تتر و نحوه خرید تتر خواهیم پرداخت.

خرید تتر با ارزش ترین استیبل کوین دلاری دنیا

تاریخچه تتر (USDT)

بعد از اینکه بیت کوین از طریق ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 میلادی اختراع شد؛ صنعت ارزی جهان به سمت و سوی دیگر رفت تا جایی که احساس شد باید پول فیزیکی را به طور کلی متحول کرد و بر بستر بلاک چین آن را قرار دهیم. یکی از اقدامات تاثیرگذاری که در رابطه با تحول صنعت ارزی جهان رخ داد، ایجاد استیبل کوین هایی مانند تتر با پشتوانه دلار آمریکا بود. تتر، دای، BUSD و بسیاری از استیبل کوین های جهان که پشتوانه دلاری دارند قیمتشان همواره ثابت و برابر با 1 دلار است. گرچه در بعضی از مواقع در صورت عواملی مانند عرضه یا تقاضای زیاد امکان تغییر بسیار جزئی قیمت این استیبل کوین ها وجود دارد؛ احتمالا اگر تا به حال قصد خرید رمز ارز تتر را نموده باشید با قیمت های متفاوت تتر درون صرافی های مختلف روبرو شده اید.

تتر در سال 2014 با نام real-coin و بر بستر بلاک چین omni ایجاد شد. اما بعدها نامش به tetherUSD و سپس USDT تغییر یافت. این ارز دیجیتال، هم اکنون به عنوان یک توکن لایه دوم بر بستر شبکه بلاک چین اتریوم در دسترس است.

خرید ارز دیجیتال تتر در ایران

جهت خرید تتر دو انتخاب کلی پیش روی شماست، یکی اینکه از طریق یک صرافی خارجی مانند بایننس، کوکوین، هوبی و… اقدام کنید و یکی آنکه از طریق برترین سایت خرید تتر در ایران یعنی اوکی اکسچنج اقدام کنید. واقعیت این است که صرافی های خارجی برای ما ایرانیان دارای ریسک بالایی هستند زیرا هر لحظه اگر اراده نمایند به بهانه هایی مانند تحریم می توانند دارایی شما را بلوکه نمایند. اما در نهایت این انتخاب و سلیقه شماست که از چه پلتفرم و صرافی ای خرید ارز دیجیتال خود مانند تتر را انجام دهید.

بعد از اینکه صرافی منتخب خود را برگزیدید با ثبت نام در آن می توانید هر لحظه که خواستید ارز خود را بخرید یا به آن صرافی بفروشید. نکاتی پیش از خرید تتر و هر ارز دیجیتالی برای شما اهمیت دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نکات پیش از خرید تتر

شاید اگر ارزی شبیه به BTC یا ETH بخواهید بخرید مواردی مانند تحلیل قیمت لحظه ای آن ها یا آنالیز فاندامنتال اهمیت زیادی داشته باشد؛ اما برای خرید تتر این موارد اهمیت چندانی ندارد فقط باید برترین صرافی خرید تتر را پیدا کنید تا قیمت تتر به تومان را برایتان منصفانه حساب کند. برترین سایت خرید تتر که قیمت مناسبی را برای شما ارائه می دهد، صرافی اوکی اکسچنج است.

خرید تتر از اوکی اکسچنج

در ابتدا باید در این صرافی ثبت نام نموده و با استفاده از عکس کارت ملی خود به صورت کاملا غیر حضوری احراز هویت کنید. پس از آن با رفتن به بخش تریدر یا تبادل سریع می توانید متناسب با موجودی ریالی خود تتر بخرید. تفاوت تریدر با تبادل سریع در این است که شما در تریدر می توانید قیمت تتر را خودتان معین کنید و با توجه به پیشنهاد قیمتی که دادید در صف خرید و فروش قرار بگیرید. اما در تبادل سریع نیازی به قرارگیری شما در صف نیست و آنی تتر خود را می توانید بخرید یا بفروشید.

کاربردهای خرید تتر

به طور کلی خرید تتر دو کاربرد مهم برای سرمایه گذاران دارد. فرض کنید شما اتریوم را به قیمت 3 هزار دلار خریداری نموده اید و الان قیمت آن 4000 دلار شده است و طبق تحلیل شما قیمت اتریوم در روزهای آینده امکان کاهش دارد در نتیجه برای اینکه سود خود را ذخیره کنید باید اتریوم های خود را فروخته و تبدیل به تتر کنید تا ارزش دارایی شما و سودتان دست نخورده باقی بماند.

کاربرد دیگر این توکن جا به جایی دارایی شما از طریق آن در میان صرافی های گوناگون یا انتقال دارایی هایتان به کیف پول ارز دیجیتال خود مانند متامسک یا تراست ولت است.

منبع: همگردی
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3381

به "خرید تتر با ارزش ترین استیبل کوین دلاری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تتر با ارزش ترین استیبل کوین دلاری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید