دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی در حوزه بهداشت روان از دانشجویان دعوت به همکاری کرد

به گزارش هدا بلاگ، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی از دانشجویان علاقه مند در حیطه بهداشت روان در مقام یاور برای ارائه خدمات نیمه حرفه ای به دانشجویان زیر نظر اداره مشاوره دانشجویی دعوت به همکاری کرد.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی در حوزه بهداشت روان از دانشجویان دعوت به همکاری کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی از دانشجویان علاقمند در حیطه بهداشت روان در مقام یاور برای ارائه خدمات نیمه حرفه ای به دانشجویان زیر نظر اداره مشاوره دانشجویی دعوت به همکاری کرد.

دانشجویان می توانند تا 28 بهمن ماه در وقت اداری به اداره مشاوره دانشجویی مراجعه یا با شماره 33241267 تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است، همتایار، دانشجویی است که مطابق مفاد این آیین نامه از بین دانشجویان همان دانشگاه انتخاب و پس از گذراندن دوره آموزشی مربوطه زیر نظر اداره مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و بر اساس توضیح وظایف به ارائه خدمات نیمه حرفه ای به هم دانشگاهیان خود می پردازد.

شرایط ثبت نام همتایاران به این صورت است که دانشجوی همان دانشگاه و علاقمند به ارائه خدمات عمومی مشاوره ای باشد. دانشجو در زمان درخواست، حداقل دو نیم سال تحصیلی را گذرانده و حداقل یک نیم سال تحصیلی از مدت تحصیل وی باقی مانده باشد.

دانشجو حکم قطعی انضباطی، کمیته انضباطی، محرومیت از تحصیل و افت تحصیلی و اختلال روانی شناخته شده به تائید اداره مشاوره دانشجویی را نداشته باشد.

گذراندن دوره آموزشی مهارت های زندگی و دوره های توجیهی اداره مشاوره دانشجویی و تکمیل فرم عضویت و تعهد نامه رعایت ضوابط اخلاقی حیطه فعالیت از دیگر شرایط ثبت نام همتایاران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2343

به "دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی در حوزه بهداشت روان از دانشجویان دعوت به همکاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی گیلان در فراخوانی در حوزه بهداشت روان از دانشجویان دعوت به همکاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید