در توسعه پلتفرم های دیجیتال باید نگاه ویژه ای به خانواده و نوجوانان داشت

به گزارش هدا بلاگ، معاون امور مجلس رئیس جمهور ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول، از نگاه ویژه این اپراتور به امور توسعه ای تقدیر کرد و آن را موجب رشد خوب کنونی دانست.

در توسعه پلتفرم های دیجیتال باید نگاه ویژه ای به خانواده و نوجوانان داشت

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام همراه اول، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور روز دوشنبه 29 آذر 1400 ضمن بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول در جریان گزارش فنی مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه در مورد دستاوردهای دیجیتال این اپراتور نهاده شد.

توضیح ساختار و بدنه فنی پلتفرم های دیجیتال توسعه داده شده در همراه اول با توجه به رویکرد و رسالت راهبردی این اپراتور از جمله مباحثی بود که مدیرعامل همراه اول به آن پرداخت و از پلتفرم شاد به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای اپراتور اول تلفن همراه در دوران شیوع کرونا یاد کرد که به یکی از مهمترین دستاوردهای نظام در این دوران نیز تبدیل شد.

ظرفیت های این پلتفرم دیجیتال بومی که توانست در مدت زمان کوتاهی از آغاز فعالیت، ترافیک واتساپ را پشت سر بگذارد در کنار سایر سکوهای دیجیتال نظیر سوپراپلیکیشن روبیکا و جویشگر بومی ذره بین تشریح و ارائه شد که مورد توجه معاون رئیس جمهور نهاده شد.

حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز پس از بازدید کامل از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول، ضمن غنیمت شمردن این فرصت بازدید اظهار کرد: امروز در جریان اموری نهاده شدم که بیانگر رشد خوب و جهت گیری مناسب همراه اول در بحث توسعه است که امیدواریم این فرایند نهایتا منتج به راه اندازی واقعی شبکه ملی اطلاعات گردد.

وی توضیح داد: به نیروهای متخصص و متعهدی که در اپراتور اول تلفن همراه کار می نمایند، عرض خداقوت دارم و از اینکه در جهت توسعه پلتفرم های دیجیتال، نگاه ویژه ای به خانواده و نوجوانان داشته اند، تشکر می کنم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در سرانجام خاطر نشان کرد: عزم دولت بر این است با توجه به اینکه سال آینده اعتبار بیشتری برای مباحث فضای مجازی اختصاص یافته است، بتواند حمایت های بیشتری را از مجموعه های مختلف فعال در این عرصه داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3363

به "در توسعه پلتفرم های دیجیتال باید نگاه ویژه ای به خانواده و نوجوانان داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در توسعه پلتفرم های دیجیتال باید نگاه ویژه ای به خانواده و نوجوانان داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید