دلفی: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم خواهیم داشت، پارس جنوبی را شکست می دهیم

به گزارش هدا بلاگ، هافبک جوان تیم فوتبال استقلال خوزستان مدعی شد تیمش در هفته پنجم لیگ برتر پارس جنوبی را شکست خواهد داد.

دلفی: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم خواهیم داشت، پارس جنوبی را شکست می دهیم

با تور مالزی تابستان 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

یونس دلفی در خصوص شرایط استقلال خوزستان و عملکرد این تیم در چهار بازی گذشته به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: شرایط تیم ما بازی به بازی بهتر شد و می توانستیم امتیازهای بیشتری بگیریم. به هر حال باید در نظر گرفت که استقلال خوزستان یک تیم جوان است و احتیاج به زمان داریم تا هماهنگ تر شویم. البته اضافه شدن جونیور و تاواتزه شرایط تیم ما را بهتر کرد و حتی می توانیم در آینده تیم بهتری باشیم. مطمئنم که نتایج خوبی خواهیم گرفت و حتی در آینده نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم خواهیم داشت.

این بازیکن جوان همچنین در خصوص عملکرد خودش در ملاقاتهای گذشته استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: من سال جاری بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدم. البته برای بازی با پدیده دو روز بود که از اردوی تیم ملی برگشته بودم و آقای ویسی من را در ترکیب ثابت قرار داد. من هم توانستم جواب اعتماد او را بدهم و امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در سرانجام با اشاره به ملاقات هفته جاری تیمش مقابل پارس جنوبی توضیح داد: ما بازی سختی داریم. نتایج پارس جنوبی نشان می دهد که آنها تیم پرقدرتی هستند و حتی خودشان را به عنوان مدعی مطرح نموده اند. با این حال ما میزبان هستیم و کوشش می کنیم اولین باخت پارس جنوبی را رقم بزنیم. ما فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 181

به "دلفی: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم خواهیم داشت، پارس جنوبی را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلفی: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا هم خواهیم داشت، پارس جنوبی را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید