دیجی کالا فروش مودم استوک را شروع کرد

به گزارش هدا بلاگ، در چند هفته گذشته، به طور مرتب گزارش دادیم بعضی فروشنده ها در سایت دیجی کالا اقدام به فروش مودم استوک و دست دو می نمایند ولی هیچ گونه اطلاع رسانی به کاربر نمی گردد که این مودم استوک است.

دیجی کالا فروش مودم استوک را شروع کرد

کاربر به خیال مودم نو و آکبند سفارش خرید می دهد و هنگامی که مودم به دست او می رسد؛ می بیند جعبه مودم باز شده است یا مودم کارنموده و کاملا دست دوم است.

گزارش های متعددی از کاربران در اینترنت و شبکه های اجتماعی و همین طور برای ارسال شد؛ همراه با تصویر مودم خریداری شده از دیجی کالا که نشان می داد مودم استوک است.

به ناچار، به کاربران هشدار جدی دادیم نخرید. همین طور، را آموزش دادیم.

امروز، متوجه شدیم فیلد مودم استوک به سایت دیجی کالا افزوده شده است. در باکس فروشنده و افزودن به سبد خرید؛ به جای نام فروشنده؛ مودم استوک درج شده است:

همین طور، در بخش توضیحات و آنالیز محصول به صراحت قید شده که این مودم استوک است:

این شکل معرفی محصول به غیر از مدلی است که جنس اصطلاحا غیر اصل یا متفرقه معرفی می گردد.

چندین مدل مودم در سایت دیجی کالا به صورت استوک برای فروش قرار داده شده است؛ از جمله مودم معروف و پرسروصدای که پیش تری به صورت مودم اصل فروخته می شد و ما درباره این دروغ عظیم هشدار دادیم.

البته، متاسفانه هنوز چند مدل مودم دیگر هست که مطمئن هستیم به صورت استوک و دست دوم روی سایت دیجی کالا به فروش می رسند ولی برچسب استوک مودم نخوردند. امیدواریم که این مدل ها هم هرچه زودتر به وسیله دیجی کالا شناسایی و فروشنده ناچار گردد زیر بار فروش به صورت مودم استوک برود.

رویه ای که ستودنی است

حالا، با این شفافیتی که سایت دیجی کالا ارائه نموده است؛ کاربران به راحتی می توانند انتخاب نمایند یک مودم نو و آکبند بخرند یا پول شان را برای یک مودم استوک بدهند. همواره اطلاع رسانی کامل و آگاهی بخشی به مشتری و خریداری می تواند بالاترین رضایت مندی را به همراه داشته باشد.

در شرایط بازار ایران کنونی، هیچ فردی مخالف فروش مودم های استوک نیست. اتفاقا، بعضی از مودم های استوک از مودم های اصل و نو، کیفیت و کارایی بیشتری داشته و واقعا برای مصرف نماینده ارزان هستند اما به شرط اینکه خریدار بداند یک مودم استوک می خرد.

نظر شما درباره فروش رسمی مودم استوک در سایت دیجی کالا چیست؟ شما هم موافق این رویه نو این فروشگاه هستید؟ خودتان تجربه خرید مودم از سایت دیجی کالا دارید؟ مودم استوک گرفتید یا نو و آکبند؟

منتظر نظرات شما خوانندگان عزیز هستیم.

منبع: شبکه چی
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3016

به "دیجی کالا فروش مودم استوک را شروع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیجی کالا فروش مودم استوک را شروع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید