راه اندازی پویش فرایند آموزش های غیرحضوری

به گزارش هدا بلاگ، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از راه اندازی پویش فرایند آموزش های غیرحضوری با تعامل اثر بخشی آموزش دهندگان در سطح استان اطلاع داد.

راه اندازی پویش فرایند آموزش های غیرحضوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ؛هرمز نوروزی فرد در دومین جلسه بهبود کیفیت استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت استمرار آموزش بزرگسالان و بهره گیری از راه چاره های موجود سند تحول بنیادین مبنی بر مشارکت فعال اصحاب تعلیم و تربیت و آموزش دهندگان در مواجهه با احتیاج های عمومی و فوری از قبیل شیوع بیماری های فراگیر، همسو با چارچوب ها و بخشنامه های سازمان نهضت سوادآموزی کشور شاهدراه اندازی پویش فرایند آموزش های غیرحضوری با استفاده از ابتکارات اثر بخش آموزش دهندگان در تعامل با سوادآموزان هستیم.

او اضافه نمود: این پویش بر اساس رویکرد سوادآموزی جامعه محور با تهیه و پخش فایل های صوتی و کلیپ های کوتاه آموزشی، با انعکاس آن در گروه های تشکیل شده استانی و شهرستانی، معین تکلیف فرآیند آموزشی مربوط به سال 1398 به نحو مطلوب صورت پذیرفت و آن چه فراوری و مورد استفاده سوادآموزان نهاده شد، نمودی از درایت و تدابیر همکاران سازمانی، استان، شهرستان، نواحی و مناطق و تعهد و خلاقیت و دانش شغلی آموزش دهندگان بوده است.

نوروزی فرد در ادامه گفت: با توجه به شرایط موجود و در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان در رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی، برنامه ریزی های لازم جهت آغاز کلاس گذاری ها در حوزه آموزش بزرگسالان در دوره های سوادآموزی، تحکیم و انتقال و لحاظ شرایط اعلام شرایط قرمز، زرد و سفید به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی فراهم و مهیا است.

این مقام مسئؤول در آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نظر به شیوه نامه های موجود در اسرع وقت مراحل مربوط به آزمون های پایانی، ثبت در سیستم و نهایی نمودن فرآیند ارزشیابی صورت می گیرد.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوره دوم استان اطلاع داد.

فردین یاوری گفت: داوطلبان و خانواده های گرامی آن ها می توانند با استفاده از رمز عبور و نام کاربری که زمان ثبت نام دریافت نموده اند با مراجعه به سایت azmoonkedu.ir از نتایج آزمون آگاه شوند.

او اضافه نمود: اعلام نتیجه به صورت غیرحضوری و به وسیله سایت مربوطه خواهد بود.

یاوری در مورد نحوه اعتراض به نتایج آزمون نیز گفت: چنان چه داوطلبی نسبت به نتایج خود اعتراضی داشته باشد یا به وسیله سایت ثبت نامی و یا با در دست داشتن درخواست و کارنامه اعلام نتیجه خود، صرفا به واحد سنجش منطقه، ناحیه و شهرستان محل تحصیل خود مراجعه نماید .

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان گفت:زمان اعلام ذخیره ها بعد از برگزاری آزمون سمپاد و اعلام نتایج آن در هفته آخر مردادماه خواهد بود و اسامی افراد ذخیره نیز به صورت رسمی از طرف اداره سنجش اعلام می گردد و به هیچ وجه احتیاجی به مراجعه حضوری به هیچ کدام از بخش های اداره کل و نواحی نمی باشد.

شایان ذکر است: ثبت نام دانش آموزان از روز چهارشنبه 8 مردادماه در مدارس نمونه بر اساس ضوابط مربوطه انجام می گردد.

انتهای پیغام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1236

به "راه اندازی پویش فرایند آموزش های غیرحضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش فرایند آموزش های غیرحضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید