رنگ آبی بر پیکر هرم عظیم ، هشدار کرونا تا مصر باستان رفت

به گزارش هدا بلاگ، همزمان با گذر آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مصر از رقم 3000، مجموعه اهرام سه گانه در روز جهانی میراث به رنگ آبی درآمد و پیغام در خانه بمانید بر آنها نقش بست.

رنگ آبی بر پیکر هرم عظیم ، هشدار کرونا تا مصر باستان رفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ای پی، خالد العنانی (وزیر گردشگری و آثار باستانی مصر) در مراسم بزرگداشت روز دنیای میراث در 18 آوریل حضور داشت و شاهد نقش بستن پیغام های در خانه بمانید، ایمن باشید و مصر را در آینده نزدیک تجربه کنید بر دیوار اهرام جیزه بیرون شهر قاهره بود.

با شیوع کرونا در سراسر دنیا، مصر هم درهای تمام گردشگاه های باستانی خود به روی گردشگران بست و از درآمد ده ها میلیون دلاری این صنعت در چند هفته اخیر محروم مانده است. مدارس، مسجدها، کلیساها، دانشگاه ها و فرودگاه های بین المللی هم تا زمان از بین رفتن خطر ابتلا به کووید-19 بسته شده اند و رستوران ها، کافه ها، مال ها و فضاهای ورزشی شب ها اجازه کار کردن ندارند تا مردم به در خانه ماندن تشویق شوند.

تا انتها روز شنبه 18 آوریل 3032 نفر در مصر به ویروس کرونا مبتلا و 224 نفر قربانی آن شده اند. آمار روز شنبه 188 بیمار تازه و 19 مرگ ناشی از کووید-19 بود. ضمن اینکه دست کم 700 نفر هم بهبود یافته و بیماری را پشت سر گذاشته اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 493

به "رنگ آبی بر پیکر هرم عظیم ، هشدار کرونا تا مصر باستان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ آبی بر پیکر هرم عظیم ، هشدار کرونا تا مصر باستان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید