روسیه: با هر فردی که در آمریکا روی کار بیاید؛ همکاری می کنیم

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، لئونید اسلاتسکی رئیس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه در واکنش به ادعای پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا، گفت انتظار نمی رود که وی در رأس دولت بعدی واشنگتن، رویکرد چندان مثبتی نسبت به مسکو داشته باشد.

روسیه: با هر فردی که در آمریکا روی کار بیاید؛ همکاری می کنیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی اضافه نمود: بایدن و باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا بودند که باب تحریم های متنوع علیه روسیه را باز کردند حال آنکه نامزد دموکرات این دور از رقابت ها، آشکارا روسیه را دشمن اصلی خوانده است.

با این حال، این قانونگذار روس، در ادامه اظهارات خود گفت: روسیه آماده همکاری با هر رئیس جمهوری است که در آمریکا سر کار بیاید. عادی سازی روابط با واشنگتن همچنان یکی از اولویت های مسکو به ویژه در سطح پارلمانی است. همه جنبه های ممکن گفتمان روسیه-آمریکا آنالیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، در واکنش به اعلان رسانه های آمریکایی مبنی بر پیروزی بایدن، شبکه فاکس نیوز به نقل از یک منبع ارشد در کاخ سفید گزارش داد که تیم حقوقی دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، روز دوشنبه دادخواستی را برای زیر سوال بردن شفافیت فرایند شمارش آراء، به دادگاه ارائه خواهد نمود.

این رسانه آمریکایی همچنین احتمال داد زمانی که ترامپ مطمئن گردد شانسی برای پیروزی ندارد، شکست را می پذیرد و به انتقال مسالمت آمیز قدرت متعهد می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1893

به "روسیه: با هر فردی که در آمریکا روی کار بیاید؛ همکاری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: با هر فردی که در آمریکا روی کار بیاید؛ همکاری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید