زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش هدا بلاگ، زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم جلسه آزمون شفاهی آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری تخصصی سال 1400 در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه تربیت مدرس گفت؛ با توجه به شرایط خاص به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، جلسه (آزمون شفاهی) مصاحبه کلیه رشته یا گرایش های دانشگاه تربیت مدرس به صورت غیرحضوری (مجازی) در نیمه دوم خردادماه 1400 و از طریق نرم افزار های Big BlueButtom، Adobe Connect، Skype و یا هر نرم افزار دیگری که توسط گروه آموزشی مربوط اعلام شود، برگزار خواهد شد.

برنامه دقیق زمانبندی، نرم افزار مورد نظر و نحوه برگزاری جلسه مصاحبه هر رشته یا گرایش، نیمه اول خردادماه 1400 از طریق وبگاه دانشگاه www.modares.ac.ir/edu منتشر خواهد شد و ضروری است داوطلبان با مراجعه به اطلاعیه مربوط از زمان، ساعت و نرم افزار برگزاری جلسه مصاحبه مطلع شوند.

تاریخ دقیق ثبت نام در سامانه پذیرش دانشگاه (گلستان) و همچنین مدارک لازم برای ثبت نام از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در اطلاعیه شماره 2 از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه منتشر شده و ضروری است داوطلبان آمادگی لازم برای ثبت نام و بارگذاری فایل اسکن مدارک در سامانه گلستان در بازه زمانی 2 تا 5 خردادماه را داشته باشند.

همچنین دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع رسانی ثبت نام و برگزاری جلسه آزمون شفاهی از طرق دیگر ندارد و عدم ثبت نام و حضور داوطلب در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه آزمون شفاهی نیز مقدور نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2931

به "زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان و نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید