سارق منازل زنجان در دام پلیس افتاد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای در زنجان، گفت: این سارق اقدام به سرقت از 14 منزل مسکونی در زنجان کرده بود.

سارق منازل زنجان در دام پلیس افتاد

ایرج خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان، با اشاره به وقوع چند فقره سرقت منازل در سطح شهرستان زنجان، اظهار کرد: با شکایت مال باختگان در این راستا پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با شکایات مردمی مبنی بر سرقت رفتن منازل پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، ابراز کرد: ماموران به صحنه های سرقت اعزام شده و صحنه های سرقت را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به بررسی صحنه های سرقت توسط پلیس آگاهی شهرستان زنجان، شرح داد: ماموران با بازرسی از منازل سرقت شده پیروز به کشف سرنخ های مهمی شدند.

وی با بیان اینکه شیوه سرقت از منازل یک نوع شیوه بوده است، گفت: با بررسی عدله علمی و سرنخ های به جا مانده از سارق در صحنه جرم هویت سارق برای پلیس محرز شد.

خانی بیان کرد: پلیس پس از شناسایی سارق منازل زنجان محل اختفاء وی را کشف و اقدام به دستگیری وی کرد.

وی با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازپرسی ها به 14 سرقت در سطح شهرستان زنجان اشاره کرد، گفت: در این راستا یک مال خر که با سارق همکاری داشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: این سارق حرفه ای و مال خر دستگیر شده پس از بازپرسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاء داده شدند.

آ

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 562

به "سارق منازل زنجان در دام پلیس افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارق منازل زنجان در دام پلیس افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید