طباطبایی از فعالیت های کاراته ایران گزارش داد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در ادامه جلسات آنلاین رئیس فدراسیون جهانی کاراته با رؤسای اتحادیه های قاره ای و فدراسیون های ملی در سال 2020، امروز اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی با رؤسای فدراسیون های کاراته اسیا و اقیانوسیه جلسه ای برگزار کرد.

طباطبایی از فعالیت های کاراته ایران گزارش داد

در این جلسه که در مجموع رؤسای 37 فدراسیون از جمله ایران حضور داشتند، اسپینوز در بخش نخست صحبت هایش به 50 سالگی فدراسیون جهانی اشاره کرد و عنوان داشت: این اتفاق مهمی برای ما بود و بر همین اساس از لوگوی جدید فدراسیون جهانی رونمایی کردیم. خوشحالیم که این اتفاق مهم از چشم مسؤولان پنهان نماند و بسیاری از مقامات از جمله رئیس کمیته بین المللی المپیک پیام تبریک ارسال کردند.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا در سرتاسر جهان، تصمیم ما برخورد خوش بینانه با این پاندمی است. امیدواریم سال 2021 را به خوبی اغاز و به پایان برسانیم. در این سال المپیک برگزار می شود و کاراته نیز برای نخستین بار در ان حضور پیدا می کند.

رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: پیامی که به تمام فدراسیون ها می دهم این است که همه خودشان را با پروتکل های بهداشتی هماهنگ کنند تا بتوانیم در کنار کرونا فعالیت های ورزشی خود را داشته باشیم.

در این جلسه سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته گزارشی از فعالیت های کاراته ایران در چند ماه گذشته را ارائه کرد. در این گزارش طباطبایی با اشاره به برگزاری لیگ کاتا، کاتای ساحلی و اردوی تیم ملی، از امادگی فدراسیون برای برگزاری لیگ کاراته خبر داد.

پس از گزارش طباطبایی، اسپیونز با تقدیر از فعالیت های اجرا شده در ایران، ابراز امیدواری کرد که تمام کشورها بتوانند در کنار کرونا به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2002

به "طباطبایی از فعالیت های کاراته ایران گزارش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی از فعالیت های کاراته ایران گزارش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید