عضو مجلس مصر: آمریکا در شرایط کرونا تحریم های ظالمانه علیه سوریه را بردارد

به گزارش هدا بلاگ، عضو مجلس مصر گفت که آمریکا در شرایط دنیاگیری کرونا و درگیری طولانی سوریه با جنگ با تروریسم به تحریم هایی که با اهداف سیاسی خاصی علیه سوریه اعمال می گردد، پایان دهد.

عضو مجلس مصر: آمریکا در شرایط کرونا تحریم های ظالمانه علیه سوریه را بردارد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سمیر البطیخی عضو مجلس مصر ادامه تحریم ظالمانه کشورهای غربی و در راس آن آمریکا علیه سوریه را محکوم کرد و خواهان برطرف فوری آن شد.

البطیخی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گفت: در شرایط کنونی که جهان با آن گریبانگر است و پس از دوره جنگی طولانی که دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و توطئه هایی که آن را هدف گرفته بود، سپری نموده است، حالا می بایست محاصره ظالمانه واشنگتن و کشورهای غربی علیه آن که با هدف دستیابی به اهداف سیاسی خاصی انجام می گردد برطرف گردد تا سوریه بتواند به مبارزه با کرونا رود و تجهیزات پزشکی و همه ملزومات پیشگیری و درمان برای آن فراهم باشد.

عضو مجلس مصر تاکید نمود: بخش های پزشکی، سلامت و غذا و آنچه به بچه ها مرتبط است باید از اقدامات مربوط به اعمال تحریم ها حذف شوند و آمریکا باید خطر این فاجعه را درک کند، زیرا خودش بیش ترین تعداد مبتلاها را داراست.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 541

به "عضو مجلس مصر: آمریکا در شرایط کرونا تحریم های ظالمانه علیه سوریه را بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو مجلس مصر: آمریکا در شرایط کرونا تحریم های ظالمانه علیه سوریه را بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید